مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان:

مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام از امروز در هرمزگان آغاز شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام از امروز در هرمزگان آغاز شد و قرار است در نقاط مختلف این استان همزمان با رحلت پیامبر اسلام(ص) به خاک سپرده شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۲۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سردار حمید سرخیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکر پاک 10 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز در پارسیان تشییع شد. این مراسم با استقبال گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان از مقابل سپاه به سمت گلزار شهدای پارسیان برگزار شد و سپس برای تشییع به روستاهای بهده و چهوار انتقال یافت و پس از آن امشب برای برگزاری مراسم وداع به شهرستان پارسیان باز خواهند گشت.

وی افزود: پیکرهای پاک این 10 شهید گمنام دفاع مقدس صبح فردا نیز در بندرلنگه تشییع و مراسم وداع نیز فردا شب در این شهر برگزار خواهد شد و پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس روز سه‌شنبه در بندر کنگ و دو شهید در جزیره فارور شهرستان بندرلنگه به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان گفت: ظهر فردا نیز مراسم تشییع 10 شهید گمنام در شهرستان بندرخمیر و ساعت 14 بعد از ظهر در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس برگزار می‌شود.

سرخیلی ادامه داد: پیکر دو شهید گمنام روز چهارشنبه در روستای قلعه قاضی شهرستان بندرعباس، دو شهید در بندزرک شهرستان میناب و یک شهید هم در شهرستان سیریک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم جزیره لاوان نیز روز دوشنبه همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام هستند که برای تشییع و خاکسپاری به جزیره لاوان انتقال می‌یابد.
ارسال نظرات