امام جمعه مشگین‌شهر:

بسیج سازمان مردمی است که گوش به فرمان ولایت است

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: بسیج سازمان مردمی که هیچ حد و مرز سیاسی ندارد و به عنوان لشگر مخلص خدا در خدمت و گوش به فرمان ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۵۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش روابط عمومی بسیج ، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 5 آذر ماه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز شاهد اجتماع و پیاده روی بزرگ بسیجیان در سطح شهرستان بودیم که این حرکتی عظیم و بی نظیر در سطح شهرستان بود.

وی افزود: بسیج سازمان مردمی و حقیقتی منحصر به فرد و مخلص است که در تمام عرصه‌های علمی، مجاهدت، اقتصادی، فرهنگی و ... وارد میدان شده است لذا بسیج مردمی هیچ حد و مرز سیاسی ندارد و به عنوان لشگر مخلص خدا در خدمت و گوش به فرمان ولایت فقیه است که در طول هشت سال دفاع مقدس نیز عامل پیروزی این کشور را فراهم آورد.

وی تاکید کرد: برخی افراد بسیج را به تندروی و افراطی گری متهم می‌کنند که چنین افراد تنها به دنبال تکمیل مهره‌های نفوذ هستند و از عوامل نفوذی دشمن هستند در حالی که بسیج برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی تشکیل شده و از آرمان‌های خود عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد و امروز رمز موفقیت نظام مقدس اسلامی در گرو ترویج فرهنگ بسیجی است.

وی ادامه داد: در صورتی که اگر تفکر بسیجی در جامعه و افراد حاکم باشد فیش‌های نجومی به وجود نمی‌آمد و مایع شرمساری برای این کشور را فراهم نمی‌آورد و در مقابل زمینه رشد اقتصادی را در این کشور فراهم می‌آورد لذا برای رفع مشکلات کشور باید تفکر بسیجی را در بین آحاد جامعه ترویج داد.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به تحولات منطقه و نقش قدرت‌های استکباری که منطقه را با جنگ اشغال کرده‌ است گفت: وظیفه تمام کشورهای مستقل دنیا این است که آتش فتنه را در منطقه خاموش کنند چرا که اگر ملت و یا کشوری تحت فشار و مورد ظلم قرار گیرد و دیگران نسبت به آن بی توجه باشند این آتش فتنه کل دنیا را با خود درگیر خواهد کرد.

وی با اشاره به تجمع بزرگ اربعین حسینی گفت: در روز اربعین حسینی بیش از 20 میلیون نفر از 40 کشور مسلمان دنیا در این اجتماع بزرگ حضور داشتند که این اجتماع در واقع نمایش قدرت و اسلام ناب محمدی است چرا که این اجتماع در نزدیکی گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام شکل گرفته بود و هیچ نهادی در کشور عراق امنیت این اجتماع را بر عهده نداشت امام با این حال زائران در امنیت کامل در کربلای معلی حاضر شدند و این از عظمت اسلام است.

وی افزود: استفاده از سلاح‌های شیمیایی در جنگ سوریه و عراق برای دشمنان جای شرم دارد وکشورهایی همچون انگلیس، فرانسه، آمریکا در معرض اتهام قرار دارند و در مقابل سازمان حقوق بشر در مقابل این جنایات سکوت کرده است.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به بد عهدی‌های آمریکا گفت: از جمله بدعهدی‌های آمریکا اعلام وضعیت اضطراری علیه ایران و اعمال تحریم‌های بر علیه این کشور و همچنین مصوبه مجلس آمریکا مبنی بر تمدید 10 ساله علیه ایران است که این اقدامات نقش برام است که دولت مردان جمهوری اسلامی ایران باید در مقابل این اقدام آمریکا واکنش نشان دهند.

ارسال نظرات