مسئول بسیج اصناف در اردبیل:

کنگره‌های شهدای بازاریان اصناف در سراسر کشور تداوم می‌یابد

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده کنگره شهدای والامقام اصناف و بازاریان در کشور تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۹۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در مراسم یادواره شهید غلامحسین دیده‌بان شهید شاخص اصناف و بازاریان کشور سال 95 و 125 شهید اصناف و بازاریان استان اردبیل که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی بسیج اصناف و بازاریان کشور زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای والامقام است چرا که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهدا کنگره شهدای بازاریان اصناف در کشور تداوم می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج اصناف کشور با برنامه‌ریزهای هدفمند درصدد است شهادت را به نسل امروزی انتقال دهد، افزود: خوشبختانه تاکنون در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم به خوبی فرهنگ ایثار و شهادت را به همگان و به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: اگر بسیج برای حمایت از اقتصاد و پویایی بخش اقتصادی وارد میدان شود، بی‌شک شاهد تحول عظیمی در این حوزه خواهیم بود که مقام معظم رهبری نیز بر روی این موضوع تاکید کرده‌اند .

حسن‌پور با اشاره به اینکه بازاریان و اصناف کشور 11 هزار شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است، تصریح کرد: بازاریان و اصناف در زمان 8 سال دفاع مقدس برای پشتیبانی حق علیه باطل نقش مهمی داشتند که این رشادتها و فداکاریها هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از اولویتهای سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور معرفی شهدای والامقام در هر سمت در کشور است که امسال در استان اردبیل، شهید غلامحسین دیده‌بان به عنوان شهید شاخص کشور و به عنوان شهید اصناف و بازاریان انتخاب شده است.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: شهید غلامحسین دیده‌بان یک الگوی اساسی برای جوانان است که هم پدر شهید بود و هم سالها در پشتیبانی جبهه‌های حق علیه باطل نقش بسزایی داشت و در عرصه‌ها ی جهادی همیشه پیشگام بود.

حسن‌پور با بیان اینکه بازاریان و اصناف کشور نقش مهمی در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دارند، گفت: اگر بازاریان و اصناف بتوانند از فروش کالاهای خارجی جلوگیری کنند و مردم را به خریدن کالاهای ایرانی تشویق کنند، بی‌شک تحول عظمی در بخش پویایی و تحول اقتصای در کشور به وجود خواهد آمد.

ارسال نظرات