خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بسیج و بسیجی حافظ انقلاب بوده و بی خاصیت نیست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بسیج حافظ انقلاب بوده و به دور از محافظه کاری، همواره منافع انقلاب و ملی را بر منافع خود ترجیح داده و در راه انقلاب جانفشانی می کند.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۶۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در تجمع 10 هزار نفری بسیجیان میاندوآب با بیان اینکه امنیت کشور ما حاکی از طنین انداز شدن تفکر بسیجی است، اظهار کرد: ما این امنیت خود را مدیون خون شهدا و نعمت ولایت هستیم و باید قدردان آن باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی در هر صحنه ای بوده در آنجا نشدنی ها، شدنی شده اند، افزود: بسیج نمی تواند نسبت به موضوعات مختلف بی تفاوت باشد و در عین حال که سیاسی است، اما سیاست زده نیست.

وی با بیان اینکه بسیح و بسیجیان سیاست را می فهمند اما جناحی و سیاست زده نیستند، گفت: بسیج حافظ آرمان های کشور و نظام و انقلاب بوده و در هر عرصه ای که نیاز باشد، خودنمایی کرده و با روحیه بسیجی وارد می شود.

مولودی با تاکید بر اینکه ما در هر عرصه و زمانی به تفکر و روحیه بسیجی نیاز داریم، تصریح کرد: بحث بی خاصیت و بی تفاوت نبوده و برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب بصیرت افزایی را از جمله شاخصه های مهم بسیجیان عنوان و اظهار کرد: بسیجی در جامعه بصیرت افزایی کرده و در مقابل منحرفان از انقلاب برای دفاع از آرمان های انقلاب می ایستد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج نمی تواند نسبت به آنچه که می گذرد، حساس و بی تفاوت نباشد، افزود: بسیج حافظ انقلاب بوده و به دور از محافظه کاری، همواره منافع انقلاب و ملی را بر منافع خود ترجیح داده و در راه انقلاب جانفشانی می کند.

مولودی با اشاره به اینکه بسیجی نمی تواند نسبت به حقوق های نجومی بی تفاوت بوده و یا توجیه گر باشد، گفت: دشمنان از تفکر و روحیه بسیجی در هراس بوده و نمی خواهند تا روحیه بسیجی که در مقابل مسائلی مانند حقوق نجومی هاواکنش نشان می دهد، در کشور حاکم شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین با بیان اینکه بزرگترین چالش کشور ما در درون کشور است نه برون کشور، تصریح کرد: باید اینگونه افراد را شناخت و انقلابی وار، حافظ انقلاب بود.

وی هم چنین به حضور بسیج در صحنه های مختلف محرومیت زدایی و سازندگی اشاره و آن را از افتخارات مهم بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار