نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

وزارت علوم برای همه موسسات آموزشی استانداردها را اعمال کند

سعیدی گفت: از وظایف وزارت علوم این است که چارچوب ها و استانداردها را در هر موسسه آموزشی اعم از آزاد و غیرآزاد که بعضا هم به مراکز قدرت وابسته هستند اعمال کند.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۸۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به این مسئله که مقطع دکتری واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد مورد تایید وزارت علوم نیست و در عین حال دانشگاه آزاد هم دانشجویان این رشته را به واحد مجوز دار منتقل نمی کند و از دانشجویان شهریه می گیرد اظهار داشت: باید اذعان کنیم که نظام آموزشی کشور ما دچار سردرگمی شده است.

وی افزود: عدم ثبات در نظام آموزشی ما موجب شده سطح علمی در کشور لطمه و ضربه بزرگی ببیند اینگونه مشکلات را باید سریعاً برطرف کنند، نظر من این است که باید معیار ها و استانداردهای لازم توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اعمال شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از وظایف وزارت علوم این است که چارچوب ها و استانداردها را در هر موسسه و مجموعه آموزشی اعم از آزاد و غیرآزاد که بعضا هم به مراکز قدرت وابسته هستند اعمال کند، زیرا همین وابستگی به مراکز قدرت باعث شده که نظام آموزشی ما این لطمه را ببیند.

سعیدی در خاتمه بیان داشت: بنابراین وزارت علوم باید بدون هیچگونه مسامحه و ملاحظه کاری و بدون توجه به این که چه چیزی پشت پرده این مجموعه ها است قانون را رعایت کند .اینگونه نباشد که هر کسی و هر مجموعه ای هرگونه که دلش می خواهد عمل کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار