معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان:

پليس، مهمترين پناهگاه مردم

پليس مهمترين پناهگاه براي مردم به شمار مي آيد.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۵۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه پليس مهمترين پناهگاه براي مردم به شمار مي آيد، گفت: مقوله " آموزش" به عنوان يك اصل در برنامه ريزي ها است.

سرهنگ جعفر كردلو افزود: شناسايي زمينه ها و بستر هاي تخلفات مي تواند به اتخاذ تدابير پيشگيرانه كمك كند.

وي با تاكيد بر برگزاري جلسات آگاهسازي در سلامت اداري، اظهارداشت: در اين جلسات بر نظارت دروني رفتار و كردار بر اساس انتظارات سازماني و تكاليف شرع مقدس اسلام تاكيد مي شود تا از اين طريق زمينه موفقيت بيشتر سازمان را به عنوان يك دستگاه صحيح العمل و پيشرو در خدمت رساني كيفي به مردم شكل دهيم .

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد :بحمدالله وضعيت مجموعه فرماندهي انتظامي استان زنجان از لحاظ سلامت اداري خوب است.

وي با بيان اينکه در زمينه سلامت اداري بايد به كاركنان وظيفه بيشتر توجه شود، تصريح كرد : بايد با شفاف سازي و ارائه راهكارهاي لازم زمينه بروز برخي ناملايمات اداري را از بين برد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان به نقش فرماندهان جهت نيل به موفقيت هاي آموزشي كاركنان اشاره کرد و افزود: در اين راستا بايد به مقوله ي "آموزش" به عنوان يك اصل ، با برنامه ريزي كاربردي و كيفي توجه ويژه شود.

كردلو با اشاره به اينكه پليس مهمترين پناهگاه براي مردم و شهروندان محسوب مي شود، افزود: به همين منظور پليس بايد از سلامت اداري بالايي برخوردار باشد كه بحمداله در نظام جمهوري اسلامي به حد مطلوب نزديكتر شده ايم. /

ارسال نظرات