خبرهای داغ:

دوچرخه سوارمازندرانی با شعار شهدای مدافع حرم وارد هندیجان شد

میربابایی بسیجی دوچرخه سواری مازندرانی گفت:برای ترویج فرهنگ ورزش های همگانی و زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و شهیدان مدافع حرم بامسافت ۱۰هزار کیلومترازبابلسرشروع و در مدت ۵ماه با عبور از شهرهای کشوربرای استراحت یک روزه وارد حسینیه علی ابن ابیطالب (ع) درهندیجان شده واین سفرمعنوی در مدت ۲سال به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۲۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
محمد آقامیر بابایی ظهر چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگاربسیج در هندیجان اظهار کرد:بیش از ۴سال ورزش دوچرخه سواری در تمام شهرهای کشور باشعارهای زنده نگهداشتن شهدا رکاب زنی می کنم که تماما با هزینه های شخصی است.

وی افزود:۳سال پیش با شعار گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرهای کشور رکاب زنی داشت که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی بابیان انگیزه دوچرخه سواری در شهرهای کشور گفت:باانگیزه ترویج فرهنگ  ورزش ،جهاد ،ایثار وشهادت و انتقال آن به تمام اقشار جامعه بوده است. 

میر بابایی دوچرخه سوار بسیجی مازندرانی عنوان کرد: پس از توقف در شهرهای کشور پوسترهای شهدای مدافع حرم در بین مردم توزیع می شود.

وی بااشاره به نخستین دوچرخه سواری به این روش  در کشور بیان کرد: برای اولین بار با این شیوه دوچرخه سواری  در کشور انجام می گیرد  که در روحیه مردم مخصوصا جوانان تأثیر گذار بوده و یک کار فرهنگی وورزشی ومعنوی  مفیداست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها