خراسان رضوی:

مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیجی

مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیجی به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) ناحیه بردسکن برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۶۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیجی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، با حضور امام جمعه محترم شهرستان و هیات امناء مسجد جامع و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)بردسکن برگزار گردید.

سرگرد"عباس نیا" فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج و عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) به حضور بسیج در عرصه های موردنیاز اشاره کرد و گفت: "بسیج در همه عرصه ها حضور دارد و هر کجا که کمبود و کاستی حس می شود، حضور بسیج را برای برطرف کردن آن کمبود شاهد هستیم".

وی همچنین افزود: "امروز وجود ۲ ویژگی بهره مندی از رسالت انسانی و بصیرت و آگاهی در وجود بسیجیان باعث شده است که همگان از وجود آن ها بهره مند شده و فضا از وجود چنین تفکری عطرآگین شود".

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه محترم شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و عرض تسلیت به مناسبت این ایام در خصوص نقش فرهنگ بسیجی در پیشرفت کشور گفت:" اگر بگوییم که امروز هر چه داریم در سایه تفکر و اندیشه بسیجی حاصل شده است، حرف گزافی نگفته ایم و همچنین اگربگوییم هر چه که می خواهیم به آن برسیم، در گرو همین تفکر است حرف درستی زده ایم".

وی با اشاره به استحکام نظام اسلامی اظهارکرد: "به هر میزانی که نظام اسلامی استحکام پیدا می کند، خشم دشمن نیز متناسب با آن  افزایش می یابد و نقشه های آن ها پیچیده تر می شود، بنا بر این لازم است بسیج همواره در مسیر رشد و تعالی خود گام های بلندتری بردارد".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات