معاون حمل و نقل شهردار زنجان:

مرکز کنترل ترافیک شهر زنجان، فرصتی برای ارتقای سطح مدیریت شهری

با راه اندازی مرکز کنترل ترافیک این شهر، فرصتی برای ایجاد هماهنگی میان تمام دستگاه های خدماتی در شهر و در نهایت ارتقای جایگاه مدیریت شهری ایجاد می شود.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۶۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حمل و نقل شهردار زنجان گفت: شهرداری و کارکنان معاونت حمل و نقل تمام تلاش خود را برای بهره برداری هر چه سریعتر مرکز کنترل ترافیک شهر زنجان به کار گرفته اند.

سمانه شاددل افزود: با بهره برداری از این مرکز، می توان مدیریت بهتری را در سطح شهر ارائه کرد.

وی یادآورشد: مکان استقرار مرکز کنترل ترافیک شهر زنجان، ساختمان نیمه کاره مقابل باشگاه 15 خرداد انتخاب شده است تا علاوه بر ساماندهی این بنا، زمینه برای سرعت بخشی به روند راه اندازی این مرکز فراهم شود.

شاددل اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک علاوه بر آنکه مسئولیت مدیریت ترافیک سطح شهر را بر عهده می گیرد، مرکز هماهنگی برای ارائه کارهای خدماتی همچون امداد رسانی آتش نشانی و اورژانس، برف روبی، ساماندهی آبگرفتگی معابر و شناسایی نقاط گره ترافیکی محسوب شود.

معاون حمل و نقل شهردار زنجان گفت: شرایط کنونی، ارتقای مدیریت شهری را می طلبد و نمی توان به شیوه های سابق به مسائل شهری و ساماندهی مشکلات موجود پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی یک مرکز هماهنگی و هدایت برنامه های خدماتی در شهر می تواند فرصتی برای استفاده از فناوری های نوین نظارتی برای تصمیم گیری بهتر و دقیق تر باشد.

شاددل ادامه داد: این مرکز دارای فضایی برای مانیتورینگ تقاطع های سطح شهر، فضایی برای تاسیسات و مجهز به سیستم اطفای حریق خاص است و برای اطلاع رسانی سریعتر از تکنولوژی فیبر نوری استفاده می کند.

معاون حمل و نقل شهردار زنجان به حضور نمایندگان دستگاه های خدمات رسانی شهری در این مرکز اشاره کرد و گفت: دستگاه های خدمات رسان می توانند از ظرفیت های این مرکز برای خدمت رسانی سریعتر و بهتر استفاده کنند.

ارسال نظرات