امام جمعه الیگودرز:

امروزکاسبان همسو با صهیونیست مشخص شده اند

امام جمعه الیگودرز گفت:امروز برای همگان کاسبان و کسانیکه با صهیونیست همراه بودند مشخص شده اند.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۷۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با برجام و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و هشدارهای مکرر ایشان گفت: معظم له بارها برغیر قابل اعتماد بودن طرف مقابل تاکید نمود واز تیم مذاکره کننده خواست که مردم را در جریان بگذارند و متن توافق را منتشر نمایند اما متاسفانه این اقدام انجام نشد.
وی با اشاره به اینکه برخی مسوولین حرف و عملشان بایکدیگر مغایرت دارد افزود: هرگاه انتقاد دلسوزانه ای می شد منتقدین را کاسب تحریم  و همسو با اسراییل خطاب می نمودند اما حالا که مشخص شده آمریکا و اسراییل جنگ زرگری داشته اند تا مسوولین ما را فریب دهند یقینا کاسبان هم مشخص شده اند.
ارزنده افزود: شما که منتقدان را کاسب تحریم می خواندید امروز معلوم شد کاسب تعدادی از مسوولین منتخبتان هستند.
وی به وعده های عملی نشده پسا برجام اشاره نمود و افزود:  ا مروز مردم می خواهند بدانند کجاست نتایج مثبت برجام که شعار می دادید و چرا برخی مسوولین عادت کرده اند به مردم دروغ بگویند.
امام جمعه الیگودرز افزود: متاسفانه مجلس که باید موضوع برجام را به خوبی بررسی می کرد بدون توجه به تحقیقات صورت گرفته در مدت زمان 20 دقیقه این طرح را تصویب نمود و فردی که بیش از همه باید در مقابل مردم پاسخگو باشد لاریجانی رییس مجلس است که در پاسخ به اعتراضات گفت خواست نظام است و به گونه ای القاء نمود که گویی این خواسته رهبر معظم انقلاب است و بعدا متوجه شدند که عده ای از خودشان جلسه گرفته و چنین تصمیم گرفته اند.
ارزنده به اقدام نمایندگان مجلس آمریکا اشاره نمود و افزود: نمایندگان مجلس سنا با 99 رای موافق در مقابل یک رای مخالف تحریمها غلیه کشور را ده سال تمدید کردند و حال کسانیکه از خدا بریدند و به کدخدا پناه بردند بیایند پاسخ بدهند.
وی در بخشی دیگر از خطبه ها ضمن قدردانی از نماینده مردم الیگودرز گفت: ایشان در این مدت کوتاه بسیار تلاش نموده  وخدمات بسیاری نیز انجام داده که بزودی مردم نتایج آن را خواهند دید اما باید مراقب باشند به همراه دیگر نمایندگان از تصمیم گیری حزبی و جناحی و باند بازی پرهیز نمایند و این نشود که چون رییس مجلس برای رای اعتماد به وزیرنالایق تاکید نمود همه گوش نمایند.
خطیب نماز جمعه الیگودرز با تبریک روز دانشجو گفت: دانشجویان باید مسائل جامعه را به خوبی رصد نمایند و در برخورد با آنها بصیرت داشته باشند که دانشجوی بصیر بودن و ماندن بسیار مهم می باشد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته وقف گفت: در حوزه وقف اقدامات خوبی صورت گرفته اما بازهم مشکلاتی وجود دارد که لازم است مدیران استان به آنها توجه نمایند.


سحر شاه علی: الیگودرز

ارسال نظرات