شهردار خلخال؛

شهرداری محل خدمت به مردم است و سیاست بازی در آن جایی ندارد

شهردار خلخال گفت: شهرداری محل خدمت به مردم است و سیاست بازی در آن جایی ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۷۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، علی اعلایی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه خلخال گفت: ارگان شهرداری محل خدمت به مردم شهر خلخال است و سیاست بازی در آن جایی ندارد وبنده اجازه سو استفاده از بیت المال به نفع کسی را نخواهم داد.

شهردار خلخال اضافه کرد: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است و درآمد پایین و عدم پرداخت بدهی های شهرداری از سوی سایر ارگان ها قدرت شهرداری را درخدمات رسانی به مردم را کمتر کرده است که در مدت کوتاه گره از کارها گشوده و شهرداری را مدیریت کرده ام.

شهردار خلخال از مسئولین ادارات خواست تا با تعامل با شهرداری و پرداخت بدهی های خود شهرداری را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

شهردار خلخال گفت: در بدترین موقع بنده شهرداری را تحویل گرفتم و دقیقا به خاطر 16 میلیون تومان بدهی کل حساب های شهرداری توقیف شده بود و بنده با تعامل مسئولین شهرستان و استاندارو مسئولین استانی توانستم گره از این کار بکشایم و در چند روزی که حقوق کارکنان شهرداری عقب افتاده بود به عنوان یک خدمتگذار حال روز خوشی نداشتم و از اینکه توانستم برای اولین بار در تاریخ شهرداری خلخال هم حقوق وهم اضافه کار به صورت یکجار به کارکنان پرداخت نمایم ودین آنها را ادا نمایم احساس خوشحالی دارم چرا که این قشر زحمتکش ترین و بهترین نیروها هستند .

شهردار خلخال گفت: تجهیز شهرداری خلخال به دوربین های مداربسته و راه اندازی سامانه تلفنی 137 و راه اندازی سامانه یکپارچه و سیستم بیسیم شهرداری همه در جهت نظارت بیشتر بر عملکرد کارکنان و تسریع در خدمت رسانی به مردم فهیم خلخال بوده است .

شهردار خلخال با تبریک هفته بسیج گفت: با هدف گرامیداشت هفته بسیج با تعامل شورای اسلامی شهر خلخال اقدام به اعمال تخفیف 20 درصدی جرایم شهروندان شد که انتظار مشارکت از مردم عزیز خلخال را برای خدمات دهی بیشتر داریم .

شهردار خلخال گفت: نباید منتظر بود که سایر مردم و مسئولین از سایر شهرها برای آبادانی شهر خلخال بیایند وباید دست به دست هم دهیم واین شهر را آباد کنیم.

شهردار خلخال گفت: درب اتاق کار بنده به عنوان خادم مردم خلخال به روی تمامی شهروندان باز است و با اقدامات جدیدی که در حال انجام است در تمامی خیابان ها طرح ساماندهی معابر و پیاده رو ها و زیبا سازی انجام خواهد تا شهر خلخال جلوه گردشگری خود را پیدا کند.

وی گفت: باید کاری کرد که هر مسافری به خلخال قدم گذاشت از دیدن شهر تمیز و زیبا با چشم اندازی های شایسته در شان مسافران و مردم قدر شناس خلخال حداقل دو روز در خلخال ماندگار شود.

و با تقدیر از مدیران کل بنیاد مسکن استان ، راه شهرسازی و منابع طبیعی و محیط زیست گفت: در سایه تعامل با مدیران و ارتباط با خدمتگذاران مردم در ادارات کل استان مشکلات شهرداری حل و انشاالله با مناسب شدن وضعیت آب و هوایی خدمات بیشتر در شهر خلخال گسیل خواهد یافت.

شهردار خلخال گفت: با تلاش نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی و ترتیب اتخاذ شده برای دیدار مسئولین کشوری و اخذ اعتبارات در زمینه های مختلف از سازمان شهرداری های کشور شهردار خلخال در جایگاه جدیدی قدم گذاشته و یکیاز اولویت های شهرداری خلخال رضایتمندی شهروندان است.

وی از اعتماد شورای اسلامی شهر خلخال به وی در جهت انتخاب برای خدمتگذاری به مردم شایسته شهر خلخال تقدیر کرد.

علی اعلایی شهردار جدید خلخال از توجه فرماندار شهرستان و استاندار تلاشگر اردبیل به خلخال تقدیر کرد و به جهت استفاده از تریبون نماز جمعه برای پاره از گزارشات به مردم ولایتمدار خلخال از ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال وامام جمعه خلخال تقدیر کرد.

ارسال نظرات