همه خانواده‌ام را در راه اسلام فدا می‌کنم

پدر شهید سیدرضا طاهر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه تا عشق شهادت در جوانات ایران است آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، گفت: اگر ولی‌فقیه حکم دهد همه خانواده‌ام را در راه اسلام فدا می‌کنم.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۵۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سید کاظم طاهر پدر شهید سید رضا طاهر شهید مدافع حرم در خانطومان با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها نقش موثری در بیداری اسلامی جوانان دارد، افزود: انتظار داریم مسئولان با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی شرایطی فراهم کنند تا جوانان به جای روی آوردن به برنامه‌های مبتذل غربی به آثار علمی و مذهبی توجه کنند.

پدر شهید طاهر به بیان ویژگی‌های شهید پرداخت و تصریح کرد: شهید سیدرضا عاشق اهل بیت و ولایت بود، زمانی که سوریه رفت ما خبر نداشتیم، از تماسی که گرفت فهمیدم در سوریه است و گفت؛ بهشت اینجاست، من در بهشت هستم.

طاهر در پاسخ به این سؤال آیا بعد از شهادت سیدرضا لحظه‌ای احساس کردید باید مانع رفتن وی به سوریه می‌شدید، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان، وقتی آرزو می‌کنیم ای کاش در کربلا بودیم و به امام حسین (ع) کمک می‌کردیم نباید در حد شعار باشد بلکه در عمل هم باید ثابت کنیم.

وی یادآور شد: خدا را شاکر هستم که این شهید را در راه دفاع از اهل بیت(ع) از ما پذیرفت و به دلیل این افتخار خدا را شکر می‌کنم.

پدر شهید طاهر خطاب به مردم و جوانان ایران ادامه داد: تنها خواسته من از مردم و مسؤولان پیروی از ولایت فقیه و گوش دادن به فرامین رهبری است و مطمئن باشند تا زمانیکه گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند هیچ دشمنی به خودش اجازه نمی‌دهد به حریم جمهوری اسلامی تجاوز کند.

وی اضافه کرد: اگر امروز مسؤولان و مردم به فرامین رهبری گوش ندهند همان بلایی که امروز بر سر کشورهای دیگر نازل شده است بر کشور ما هم نازل می‌شود.

پدر شهید طاهر یادآور شد: تا زمانی که عشق شهادت در رگ‌های جوانان ایران جاری است آمریکا و اسرائیل بدانند با شهادت فرزندان‌مان نه تنها از اهداف‌مان که همان پیروی از ولایت فقیه و دفاع از حرمین اهل‌بیت(ع) دست بر نمی‌داریم بلکه به آمریکا و سرمداران غرب می‌گوییم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

پدر شهید طاهر خطاب به مسؤولان تصریح کرد: قدر ملت ایران را بدانید، مردمان خوبی داریم قدرشناس خون شهدا هستند و از فرامین رهبری اطاعت می‌کنند.  

وی افزود: پیام ما خانواده شهدا به مسؤولان این است مبادا در دوران خدمت دچار لغزش شوید، مبادا زرق و برق دنیا سبب شود که دل رهبری را به درد آورید چرا که شهدا عاشق ولایت و رهبری بودند و با لبیک بر امام زمان (ع) خود در دفاع از حرمین شریفین در سوریه و عراق حضور یافتند.

پدر شهید طاهر همچنین در مورد حقوق‌های نجومی برخی از مدیران اظهار کرد: کسی که حقش نباشد و از اموال بیت‌المال استفاده کند مطمئن باشد این پول هیچ‌وقت خرج خود و خانواده‌اش نخواهد شد.

پدر شهید طاهر گفت: زندگی آنقدر ماندگار نیست که به دلیل آن به اموال بیت‌المال دست‌درازی کنیم چرا که این اموال صاحب دارد و صاحب این اموال مقام معظم رهبری و مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار