مسئول بسیج جامعه ورزشکاران در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

پیشتازی بسیج در بسترسازی موضوعات فرهنگی

داود آذرنوش گفت: بسیج هم در موضوع آگاه سازی و جنگ نرم و هم در موضوع زیرساخت ها و فراهم آوردن امکاناتی که باعث شود فرهنگ ما در بستر سالم خود حرکت کند گام های اساسی برداشته است.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۷۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
داود آذرنوش مسئول بسیج جامعه ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج در همه بسترها و حوزه ها نقش اساسی داشته و هنوز هم این نقش ها را ایفا می کند.

وی افزود: بسیج توانسته در موضوعات فرهنگی اثرات خیلی مثبتی داشته باشد. هم در موضوع آگاه سازی و جنگ نرم و هم در موضوع زیرساخت ها و فراهم آوردن امکاناتی که باعث شود فرهنگ ما در بستر سالم خود بتواند حرکت کند.

آذرنوش تصریح کرد: ما در بسیج ورزشکاران در جامعه ورزش کشور با توجه به اینکه جامعه بزرگی است و ورزشکاران و مخاطبان زیادی هم دارد توانسته ایم در موضوع انتقال فرهنگ شهادت به جامعه ورزش اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی ادامه داد: برگزاری کنگره شهدای ورزش و موضوع یادواره شهدا به گونه ای بوده که الان خود فدراسیون های ورزشی این کار را انجام می دهند به طور مثال فدراسیون تکواندو برای همین ماه یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم را در رشته تکواندو برگزار می کند همین فدراسیون سال گذشته هم اولین یادواره شهدای جنگ را در رشته تکواندو برگزار کرد.

مسئول بسیج جامعه ورزشکاران اظهار داشت: این نشان می دهد که منش و سیره و رفتار شهدا در جامعه ورزش کشور نهادینه شده و خود متولیان امر به این موضوع می پردازند. در موضوعات دیگر نیز بسیج به عنوان یک نهاد پیشتاز انصافا گام های اساسی و موثر برداشته و با توسعه زیرساخت ها در موضوع هنر و دانش آموزان و دانشجویان و دانشگاه اقدامات اساسی در راستای گسترش و توسعه معنویت و ارتقاء سطح آنها به طور مثال در بحث راهیان نور انجام داده است.

وی افزود: راهیان نوری که در سال عدد آن به 6 میلیون نفر رسیده عده زیادی می روند و از جبهه های غرب بازدید می کنند و اثرات بسیار مثبتی هم داشته است. باز هم ما در همین زمینه در ورزش کشور توانستیم سالیانه حدود چند هزار نفر از ورزشکاران در رشته های مختلف را به این اردوها ببریم اینها نشان می دهد که بسیج در عرصه فرهنگی و عمق بخشی و ارتقاء سطح دین و معرفت خیلی تلاش کرده و خروجی های خیلی خوبی هم داشته انشاء الله که بتوانیم این را با برنامه های مختلف در طول سال ادامه دهیم.

ارسال نظرات