در مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق تبیین شد:

شاخصه ها و مهارتهای طلبگی

حجت الاسلام شفیعی: مقوله آشنایی با نرم افزار و سخت افزار،شبکه های اجتماعی، رسانه و عرصه مجازی از جمله مهارتهایی است که هر طلبه باید در جهت یادگیری آن کوشا باشد.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۴۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در مدرسه علمیه الزهرا(س) خواهران بافق نشست علمی پژوهشی با حضور حجت الاسلام دکتر شفیعی از مبلغان حوزه علمیه قم با محوریت مهارت های طلبگی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام شفیعی ضمن برشمردن ویژگی های یک طلبه گفت: استفاده از تجربیات اساتید و فرصت ها، مدیریت زمان، داشتن برنامه ریزی، ادای پیوسته شکر زبانی، عملی و عقلی در مقابل پروردگار، صبوری، درک زمان و ... از شاخصه ها و مهارت های یک طلبه است.

شفیعی اظهار کرد: مقوله آشنایی با نرم افزار و سخت افزار،شبکه های اجتماعی، رسانه و عرصه مجازی از جمله مهارتهایی است که هر طلبه باید در جهت یادگیری آن کوشا باشد.

وی افزود: آشنایی با فن آوری های نوین در رشد انگیزه پژوهشی و دسترسی به منابع بیشتر بدون مراجعه به کتابخانه ها و صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش جامعیت پژوهش تأثیر فراوانی دارد.

این کارشناس مذهبی در ادامه از طلاب خواست تحقیقات و امور پژوهشی خود را از طریق نرم افزارهای تحقیقاتی علوم اسلامی دنبال کنند چرا که کسب مهارت های لازم در پژوهش گری در کنار دانش نظری از مهم ترین اولویت هاست.

ارسال نظرات