خبرهای داغ:

طغیان رودخانه های شمالی خوزستان منجر به مسدود شدن محورهای ارتباطی گردید

به گزارش خبرنگار بسیج از اندیمشک ،در بارندگی روزهای اخیر خوزستان، با طغیان رودخانه های کرخه و بالارود همراه بود همچنین مسیر آزادراه اندیمشک -خرم آباد ساعاتی مسدود گردید در بخش الوار گرمسیری مناطق روستایی کم ارتفاع زیر آب رفت و مسیر برخی جاده های ارتباطی قطع گردید.سیستم فاضلاب شهری اندیمشک متاسفانه هنوز جای کار دارد اما مشکلات حادی در بارندگی اخیر بوجود نیاورد.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۸۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

برق و آب برخی مناطق ازجمله مسکن مهر اندیمشک ، کوی جانبازان ،کوی امیر ساعاتی قطع گردید. تلاش های ماموران امداد برق  شهرستان برای رفع سیم های معیوب و حضور مسئولین و تصمیم گیریهای بموقع فرماندار،شهردار باعث جلوگیری از بروز برخی حوادث غیرمتقربه شد.سیستم های مخابراتی منطقه الوارگرمسیری از رده خارج و فرسوده هستند و بایستی امکانات جدیدی به آنها اضافه گردد. مناطقی مانند کوی جانبازان و کوی امیر که تعداد اندکی در آن زندگی می کنند فاقد آسفالت،کانال فاضلاب هستند که در فصل بارندگی دانشجویان و دانش آموزان منطقه را در رفت آمد با مشکل مواجه می سازد.

بارش باران در شهرستان اندیمشک علاوه بر خوشحالی مردم و  کشاورزان منطقه  باعث شد تا چهره خاک آلود شهرستان اندیمشک که در فصل تابستان با طوفان های ۱۰ روزه روی خوش آب و هوا را به خود ندیده بود عوض شود.
با شروع بارش روزهای اخیر باران ، این نعمت الهی در سال زراعی جدید در این منطقه کشاورزان را به سالی پر آب و پرمحصول امیدوار کرد این بارندگی همچنین در برخی از نقاط موجب آبگرفتگی خیابانها شده است.

هواشناسی مرکز حسینیه برای سه روز آینده هوایی صاف و آفتابی پیش بینی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها