سردرگمی شهرداری کلن از نصب پوستر مقام معظم رهبری

نصب بنرهای بزرگی از مقام معظم رهبری بر دیوارهای شهر کلن موجب سردرگمی شهرداری این شهر و همچنین رسانه های آلمانی شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۹۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از شهر فردا، نصب بنرهای بزرگی از مقام معظم رهبری بر دیوارهای شهر کلن موجب سردرگمی شهرداری این شهر و همچنین رسانه های آلمانی شده است!

آنطور که دویچوله گزارش داده است ماجرای نصب بيلبورد رهبر معظم انقلاب فقط محدود به کلن نبوده و حداقل در يک شهر ديگر آلمان نيز همين پلاکارد نصب شده است، فرانکفورت ٬ جاده ماينز.

روی این پوسترها به نقل از رهبری نوشته شده است: با اسلام از طریق منابع واقعی آشنا شوید، منابع دست اول، با اسلام از طریق قران و سرگذشت پیامبر بزرگ آن مانوس شوید.

سردرگمی شهرداری کلن از نصب پوستر مقام معظم رهبری! + عکس

در پایان این پیام نیز هشتگ letter4u وجود دارد که به نظر می رسد به نامه معظم له به جوانان غربی مربوط باشد.

گفتنی است در بهمن ماه سال 93 و در پی حوادث فرانسه و انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات اسلامی در یک نشریه فرانسوی، و تشدید جریان ضد اسلامی و اسلام هراسی از سوی مقامات و رسانه‌های غربی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامه مهمی خطاب به جوانان در اروپا و امریکای شمالی مرقوم کردند.  

در بخشی از این نامه آمده است: اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟


ارسال نظرات