اعزام کاروان ۱۲۰ نفره دانش آموزان دختر مینابی به اردوی راهیان نور

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اعزام 12 دانش آموز دختر مقاطع دوم متوسطه میناب به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۶۵۷۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سید حسن فاطمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در حاشیه اعزام دختران دانش آموز میناب به اردوی راهیان نور جنوب با خبرنگار بسیج از میناب، تقویت روحیه معنوی و گسترش هنجارها، ارتقای سطح آگاهی تاریخی و فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از اهداف مهم اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی بر شمرد و گفت: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می تواند آنها را در برابر هجمه های فرهنگی دشمن بیمه کند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ،آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سیره، منش و آرمانهای شهدا از دیگر اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی عنوان کرد و بیان داشت: دانش آموزان دختر سطح مدارس شهرستان میناب طی یک سفر ۵ روز به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

این مقام مسئول اذعان داشت: در هر اتوبوس نیروی تامین برای تامین امنیت دانش آموزان، یک مبلغ از میان طلاب حوزه علمیه خواهران و بسیج طلاب و همچنین راوی به همراه دانش آموزان به این سفر معنوی اعزام شدند.

سرگرد فاطمی ادامه داد: این دانش آموزان از میان دانش آموزان مقطع دوم و سوم دوره دوم متوسطه هستند که با ۳ اتوبوس  پس از برگزاری مراسم بدرقه از محل حوزه مقاومت شهید عمرانی عازم مناطق عملیاتی شدند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان با ۳ دستگاه اتوبوس، به مناطق جنگی غرب کشور اعزام می شوند و از مناطق عملیاتی دیدن می کنند.
ارسال نظرات