مسئول بسیج دانشجویی کرمان

مطهری سعی کند از جنجال بپرهیزد ومرتبط با موضوع سخنرانی کند

بهروز گفت:حضور علی مطهری در مراکز آموزش عالی با این طرز فکر وحرکت های ساختار شکنانه که عمدتا نوعی تهیه خوراک رسانه ای برای بیگانگان است به صلاح کشور نخواهد بود.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۶۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان  در خصوص سفر علی مطهری به کرمان اظهار داشت:حضور علی مطهری در مراکز آموزش عالی با این طرز فکر وحرکت های ساختار شکنانه که عمدتا نوعی تهیه خوراک رسانه ای برای بیگانگان است به صلاح کشور نخواهد بود.

وی افزود: مطهری سعی دارد با این نوع جنجال آفرینی ها اذهان عمومی را فریب دهد واز توجه مردم ومسئولین به مشکلات اصلی واساسی کشور بکاهد مجلس ودولت مردان ما در راس امور باید به مشکلات برجام و اجرای اقتصاد مقاومتی فکر کنند نه اینکه درگیر حواشی وجنجال خواص بشوند.

بهروز در ادامه تصریح کرد:بنظر میرسد این حواشی  که علی مطهری درست میکند با هدف خصوصی سازی مراکز آموزش عالی باشد اما با این حواشی نظم جامعه بهم میریزد وذهن مردم را ازمطالبه گری در خصوص مشکلات اصلی غافل میکند.

وی گفت: چه بسیار افراد دیگرکه همه در سالیان گذشته رویه اقای مطهری را طی کرده اند وبیشتر از منفعت باعث متضرر شدن نظام وجامعه شده اند،توصیه ما به اقای مطهری  این است که از هرگونه تنش ودودسته سازی بپرهیزد ومتناسب با موضوع سخنرانیشان با منطق ودرایت صحبت کنند .

بهروز در پایان خواستار شد :هر نماینده ومسئولی که برای سخنرانی به جایی دعوت می شود باید مردم وآحاد جامعه را به اتحاد وهمدلی دعوت کند واز تریبونی که در اختیارش قرار می گیرد حرف نظام وانقلاب بیرون بیایید حرف دلخواه  دشمنان را نزنند که جامعه را دلسرد کنند وبه جامعه خیانت کند.

ارسال نظرات