مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

امکان سفارش کشت محصولات کشاورزی با رقم و کیفیت مد نظر صادرکنندگان در استان زنجان

هم اکنون مجموعه تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان زنجان آمادگی قبول سفارش کشت محصولات مختلف را دارند.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۷۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
به گزارش مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هم اکنون مجموعه تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان زنجان آمادگی قبول سفارش کشت محصولات مختلف را دارند به طوری که در این راستا صادرکنندگان می‌توانند مطابق با تعهداتی که در عرضه محصولات دارند متناسب با رقم و کیفیت مد نظرشان سفارش کشت دهند.

عبدالله جعفری تصریح کرد: در حال حاضر آمادگی قبول سفارش کشت در دشت و عرصه های غیرگلخانه ای نیز با کیفیت بسیار مطلوب در استان زنجان وجود دارد.

وی عنوان کرد: طرح توسعه گلخانه های استان هم در حال پیگیری است و در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح پروژه های گلخانه ای بزرگ در استان خواهیم بود.

جعفری با تاکید بر اینکه ظرفیت بسیار بزرگی در حوزه تجارت محصولات کشاورزی در استان زنجان وجود دارد، گفت: تجارت مواد غذایی برخلاف تجارت محصولات صنعتی و معدنی همیشگی بوده و امکان تجارت در حوزه کشاورزی در همه زمان ها فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: استان زنجان به واسطه تنوع تولید می تواند به عنوان استان معین برای تامین اکثر محصولات مورد نیاز تجار و صادرکنندگان باشد و در این راستا از علاقه مندان دعوت می شود تا با سرمایه گذاری در این حوزه از خدمات و تسهیلاتی که سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور توسعه صادرات در نظر گرفته بهره مند شوند.

ارسال نظرات