رحیم زارع در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج:

دستاوردهای بزرگ بسیج واقعی است نه آماری

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دستاوردهای بسیج، بزرگ و واقعی است نه آماری، مانند اشتغال 230000 نفر . ما می توانیم از این اقدامات الگوبرداری کنیم و اگر در مورد این کارها مستند سازی شود مطمئنا بازدهی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۸۷۳۷۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷
رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 ساله اخیر بسیج در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج گفت: دستاوردهای بسیج در حوزه اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی بسیار جالب بود که البته این دستاوردها اطلاع رسانی نشده است؛ اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دستاوردهای بسیج و اقتصاد مقاومتی باید مکمل برنامه های دولت شود.

عضو کمیسیون اقتصاد مقاومتی مجلس ادامه داد: خود من هم از این دستاوردهای بزرگِ واقعی و نه آماری، مانند اشتغال 230000 نفر اطلاعی نداشتم. ما می توانیم از این اقدامات الگوبرداری کنیم و اگر در مورد این کارها مستند سازی شود و به بیرون راه پیدا کند مطمئنا تا چندین برابر بازدهی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر اصناف و بسیج برنامه های خود را به کمیسیون اقتصادی تحویل دهند باعث می شود که حتی این برنامه ها به صورت قانون دربیاید و مکمل طرحهای خروج از رکود در حوزه اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد، افزود: البته دولت باید در این زمینه و تامین اعتبارات همراهی کند تا بتوانیم مشکل معیشت و اشتغال در جامعه را حل کنیم چرا که برای حل این مشکل باید همه بخشها پای کار بیایند و نگاه ها سیستمی باشد و نه جزیره ای.

زارع همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با اقدامات متقابل مجلس در برابر مصوبه اخیر سنای آمریکا گفت: طرح تحریم کالاهای مصرفی آمریکایی در مجلس مطرح است که تا جایی که بنده اطلاع دارم 150 امضاء هم برای این طرح تا کنون جمع آوری شده است. یک طرح دیگر که دیروز دو فوریتش در مجلس مطرح شد و نمایندگان در حال آماده کردن آن هستند طرح اقدام متقابل دولت و پدافند هسته ای در برابر اقدامات آمریکاست.
 
عضو کمیسیون اقتصادی افزود: با توجه به بدعهدی هایی که آمریکا انجام داده مجلس مطمئنا کوتاه نمی آید و متناسب با حرکات آنها اقدام می کند چرا که اکنون دیگر به همه دنیا نشان داده که بدعهد مطلق آمریکاست و ایران به تعهدات NPT پایبند بوده و است.

ارسال نظرات