فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان

جنگ تحمیلی باعث ثبات بیشتر انقلاب اسلامی شد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جنگ تحمیلی باعث ثبات بیشتر انقلاب اسلامی شد
کد خبر: ۸۷۸۷۴۹۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان : سردار مرتض کشکولی در آیین رونمایی از کتاب بلدچی که در حوزه هنری استان لرستان برگزار شد اظهار داشت : جنگ تحمیلی باعث ثبات بیشتر انقلاب اسلامی شد و هویت انسانی، انقلابی و اسلامی با بازگو کردن تاریخ آشکار خواهد شد.برای مرور خاطرات جنگ به کتاب های دوران دفاع مقدس باید رجوع شود.

وی افزود: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس باید پیوسته باشد و هر رزمنده ای خاطرات خود را برای انتقال به نسل های بعد منتشر کند

سردار کشکولی عنوان داشت : انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بوده و در درون این انقلاب معجزه ای دیگر با نام جنگ تحمیلی برای همه آشکار شد.

وی گفت :  قلم، هوش و حافظه اسماعیل سپهوند نویسنده کتاب بلدچی بسیار خوب بوده زیرا در کتاب بلدچی ریزترین حوادث، ریزترین صحنه‌ها و رویدادهایی که در زمان دفاع مقدس  رخ داده نگاشته شده است که همین امر سبب شده این کتاب تبدیل به کار بی‌نظیری در استان لرستان شود.
 
 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان: در این کتاب اسماعیل سپهوند هیچ شأنی برای خود قائل نبوده است و تنها خواسته به عنوان یک امانت‌دار امانت شهدا، رزمندگان و روحیات آنها را منتقل کند

وی تصریح کرد : بلدچی به معنای معرفت و اطلاعات عملیات در جنگ بوده و این کتاب به درستی بیانگر رشادت های رزمندگان است.

 

سردار کشکولی ادامه خاطر نشان کرد: افرادی که نمی‌توانند خاطرات خود را بنویسند می‌توانند با افرادی که دست‌به‌قلم هستند در راستای ثبت خاطرات خود در دوران دفاع مقدس همکاری کنند.

 

 انتهای خبر/ ز
ارسال نظرات