خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

عملیات گازرسانی به 303 روستای آذربایجان شرقی در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری از 303 روستای در دست اجرای شرکت گاز استان میزان برخورداری خانوار استان از گاز طبیعی به بیش از 98.3 درصد افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۴۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی افزود: با گازرسانی به 303روستای در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان از 88.17 درصد به بیش از ٩3 درصد و در مجموع میزان برخورداری خانوار استان به بیش از 98.3 درصد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: این شرکت درصدد است، 303 روستای در دست اجرا تا پایان هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

دینی حجم شبکه گذاری شهری و روستایی در سطح استان را بیش از ١8 هزار کیلومتر عنوان و بیان کرد:از آغاز سالجاری برای تحقق گازرسانی به روستاهای فوق بیش از 644 کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده و میزان شبکه تغذیه و انتقال روستایی استان به بیش از 11هزار کیلومتر افزایش یافته است .

وی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی و تمهیدات صورت گرفته روستاهای برخوردار از گاز استان به سرعت در حال افزایش است و 213 روستای آماده انتخاب پیمانکار و 31 روستا در دست طراحی است .

دینی گفت: با پایان گازرسانی به 303 روستای در دست اقدام زمینه برخورداری بیش از 60 هزار نفر از روستائیان استان از مزایای گاز طبیعی فراهم می شود.

مهندس دینی افزود: هم اکنون همه شهرها و 1552روستای استان با بیش از یک میلیون و 433 هزار مشترک شهری و روستایی و صنایع از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی در پایان بیان داشت: روستاهای بالای 20 خانوار با جمعیتی بش از 100نفر و روستاهای در مسیر تا پایان سال 96 از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها