رئیس سازمان بسیج رسانه:

جنگ امروز ‌علیه ایران در حوزه رسانه برنامه‌ریزی شده است‌

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عصر حاضر بعد از نا امید شدن از حمله نظامی به ایران به دلیل افزایش قدرت دفاعی ایران٬ جنگ در حوزه رسانه را برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۳۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسعود بصیری در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل اظهار داشت: امروز سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران از شرق تا غرب آسیا نفوذ پیدا کرده و ملت آزاده کشورهای منطقه٬ با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران٬ حکومت ظالمانه را قبول نداشته و برای آزادی تلاش می‌کنند.

وی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عصر حاضر بعد از نا امید شدن از حمله نظامی به ایران به دلیل افزایش قدرت دفاعی ایران٬ جنگ در حوزه رسانه را برنامه‌ریزی کرده و در راستای تهاجم فرهنگی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه افزود: کنگره آمریکا در سال 2016 حدود 216 میلیون دلار اعتبار را در اختیار وزیرخارجه آمریکا برای انجام اقدامات ضدایرانی گذاشتند که بخش عمده این اقدامات در حوزه رسانه٬ شبکه‌های اینترنتی و فضای مجازی است.

بصیری تصریح کرد: شبکه‌های اینترنتی و فضای مجازی که در دسترس جوانان ایرانی قرار دارد٬ اکثرا با محتوای تبلیغ مفاسد اخلاقی است که این موضوع سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی و گرایش جوانان و نوجوانان به فحشا و دوری از الهیات می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره‌هایی همانند جشنواره رسانه‌ای ابوذر در واقع تشویق اصحاب رسانه و خبرنگاران به تولید خبرهای پرمحتوا و ارزشی است تا با فراگیر شدن این موضوع جوانان و مردم جامعه بتوانند از نقشه‌های شوم دشمنان آشنا شده و فرزندان خود را از خطرات و توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

ارسال نظرات