رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور:

بسیج داروسازی کشور در این صنعت مهم پیشتاز است

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور، در دومین همایش اقتصاد مقاومتی در عرصه داروسازی گفت: همواره بر نقش بسیج در کشور تاکید شده و بسیج داروسازی همواره پیشتاز در این عرصه بوده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۹۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج،  امروز دوشنبه 15 آذرماه، همایش سراسری بسیج داروسازی کشور در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) آبادان در حال برگزاری است؛ در این همایش دکتر رسول دیناروند، سردار نصرالله فتحیان مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا، علیرضا آموزندهT رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و اسماعیل ایدنی، دانشگاه علوم پزشکی اهواز و محمد رئیس زاده، رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور، سخنرانی کردند.

 
محمد رئیس زاده، رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در دومین همایش اقتصاد مقاومتی در عرصه داروسازی برگزار شد، عنوان کرد: دارو باعث آسایش روح و روان مردم می‌شود که حقیقتا بسیج داروسازی کشور توانسته در این صنعت مهم وارد شود و پیشرو باشد. 

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه دشمن در تمامی سطوح در پی دشمنی با جمهوری اسلامی و به ویژه انقلاب اسلامی ما بوده و همچنان هست، تصریح کرد: همواره بر نقش بسیج در کشور تاکید شده و بسیج داروسازی همواره پیشتاز در این عرصه بوده است.

 

وی به اوضاع منطقه و خاورمیانه اشاره کرد و گفت: نقش بسیج در منطقه پویاتر است لذا بسیج باید از فضای حاشیه‌ای و رسانه‌ای غرب پرهیز کند، زیرا دشمن همواره دنبال سرنگونی انقلاب اسلامی بوده است.

 

رئیس زاده، افزود: انقلاب اسلامی، تحول عظیمی در منطقه و به ویژه خاورمیانه ایجاد کرده است به طوریکه اکنون خاورمیانه به گورستان توهمات آمریکا تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این که بالغ بر 500 شهید در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) آبادان تقدیم انقلاب شده است گفت: بسیجیان باید راه این شهیدان را ادامه دهند و امسال این دومین همایشی است که با نام شهید "دکتر سید ابراهیم فقیهی، داروساز" مزین شده است.

 

رئیس زاده، در پایان خاطرنشان کرد: شرایط جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در داروسازی بسیار موفق‌تر از گذشته است و امیدواریم در بحث خودکفایی در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته موفق شویم.

ارسال نظرات