بسیج سازندگی در خدمت سلامت بهداشت :

اردوی جهادی 4 هزار نیرو برای واکسیناسیون طیور بومی مازندران

واکسیناسیون طیور بومی در راستای اقتصاد مقاومتی و بالابردن توانایی تولید و توانمندسازی خانوار روستایی با همکاری اداره‌کل دامپزشکی و سازمان بسیج سازندگی در حال اجرا است که از هفته گذشته آغاز شده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۶۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به اینکه 4 هزار نیرو در قالب اردهای جهادی برای اجرای طرح واکسیناسیون طیور بومی به کارگیری شدند، تصریح کرد: قبل از اجرای طرح آموزش‌های لازم از سوی دامپزشکی استان به این افراد ارائه شد.

غلام‌رضا شریعتی در بازدید از روند واکسیناسیون طیور با حضور مدیرکل دامپزشکی مازندران در روستای زیدعلیا این شهرستان، اظهار کرد: بسیج سازمانی پویا در عرصه اقتصادی، فرهنگی و سازندگی است.

وی بیان کرد: حضور پرشور جوانان در عرصه سازندگی نشان از مردمی بودن رویکرد بسیج است.

این مسؤول بیان کرد: واکسیناسیون طیور بومی در راستای اقتصاد مقاومتی و بالابردن توانایی تولید و توانمندسازی خانوار روستایی با همکاری اداره‌کل دامپزشکی و سازمان بسیج سازندگی در حال اجرا است که از هفته گذشته آغاز شده است.

شریعتی با بیان اینکه نوع واکسن مصرفی در این طرح از نوع نیوکاسل زنده مقاوم به حرارت است، گفت: این واکسن آشامیدنی بوده و با حل شدن در آب به خورد طیور داده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها