خبرهای داغ:
مدیرکل محیط زیست استان تهران خبر داد

توقف فعالیت 10 واحد صنعتی آلاینده

مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به تشدید نظارت و پایش واحدهای صنعتی آلاینده در تهران گفت: در هفته گذشته 408 مورد پایش واحدهای صنعتی انجام شد که 60 واحد اخطار گرفتند و فعالیت 10 واحد صنعتی نیز متوقف شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۶۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر مهردادی در مورد پایش صنایع آلاینده اطراف تهران، گفت:با توجه به پایش صنایع آلاینده را از هفته گذشته در 12 محور شروع کردیم و در صدد هستیم در تمام سطح استان این پایش را به صورت فراگیر داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر روز نزدیک به 40 نفر درگیر این موضوع هستند ضمن این در هفته گذشته نزدیک به 408 مورد پایش را انجام دادیم و از این تعداد برای 60 واحد صنعتی آلاینده اخطاریه صادر شد و فعالیت 10 واحد صنعتی نیز متوقف شد البته پلمپی صورت نگرفت و تذکرات لازم به آنها داده شد که در صورت ادامه فعالیت واحد صنعتی آلاینده پلمپ خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: این پایش‌ها ادامه دارد و هر هفته می‌توانیم گزارش این پایش‌ها را اعلام کنیم، پایش ‌محیط زیست تمام بخش‌ها اعم از شن و ماسه و صنایع مهم استان تهران را هم در برمی‌گیرد همچنین برای واحدهای صنعتی شناسنامه صنعتی تحت عنوان شناسنامه زیست محیطی طراحی کردیم.

مهردادی اظهار داشت: اولویت اول ما پایش صنایع آلاینده‌ای است که منجر به آلودگی هوا می‌شود، دوم آلودگی آب که بیشتر رصد می‌کنیم که آیا واحدهای صنعتی نیاز به تصفیه خانه دارند یا خیر و نمونه گیری‌های لازم را انجام می‌دهیم در ارتباط با پسماندهای صنعتی نیز رصدها و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها