خبرهای داغ:
دبیر ستاد هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

آغاز هفته پژوهش از شنبه 20 آذر

دبیر ستاد هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش گفت از برگزاری مراسم تجلیل از برترین معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۶۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا عصاره دبیر ستاد هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: هفته پژوهش از شنبه 20 آذر آغاز می‌شود و وزارت آموزش و پرورش و سازمان‌ پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و پژوهشکده مطالعات آموزش و پرورش، برنامه‌هایی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: شنبه 20 آذر ماه روز ملی پژوهش است و در این روز پژوهشگران برتر وزارت آموزش و پرورش که از سراسر کشور انتخاب شدند، تجلیل می‌شود.

عصاره با اشاره به شاخص‌های انتخاب پژوهشگران برتر، یادآور شد: در قسمت انتخاب معلم پژوهنده برتر از 102 طرح رسیده از کشور، 32 معلم پژوهنده تقدیر می‌شود.

دبیر ستاد هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در قسمت انتخاب پژوهشگران برتر 52 درخواست از سراسر کشور ارائه شد که 6 نفر از این افراد بر اساس ضابطه‌های علمی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شده و از آنها تجلیل می‌شود.

وی متذکر شد: در قسمت طرح پژوهشی برتر 24 طرح ارائه شد که 5 مورد از آنها طراز لازم را کسب کردند و در روز شنبه تجلیل می‌شوند.

عصاره با اشاره به پایان‌نامه‌های برتر مربوط به کارشناسی ارشد دکتری، عنوان کرد: 5 مورد پایان‌نامه برتر در مقطع دکتری و 18 مورد در مقطع کارشناسی ارشد داشتیم که از هر کدام یک پایان‌نامه به عنوان پایان‌نامه برتر انتخاب شده و تقدیر می‌شود. 

دبیر ستاد هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انتخاب دانش‌آموزان پژوهنده برتر، خاطرنشان کرد: روز یکشنبه 21 آذر با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات فناوری از 21 دانش‌آموز شامل 7 دانش‌آموز مقطع ابتدایی، 7 دانش‌آموز متوسطه اول و 7 دانش‌آموز متوسطه دوم تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها