رضا ایرانمنش در گفتگو با «بسیج»:

سینماگران جنایات استعمارگران را به تصویر بکشند

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فیلم "یتیم خانه ایران" گفت: سینماگران ما باید به ژانری که آگاه کرده و به نوعی تاریخ را برای ما بازگو می کند بپردازند.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۶۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فیلم "یتیم خانه ایران" و لزوم پرداختن به جنایات استعمارگران خصوصا انگلیس در حق ملت ایران در تولیدات سینمایی گفت: به نظر من یک بخشی از سینمای ما سیاسی است یعنی به مسائل سیاسی دنیا از گذشته تا به حال می پردازد که باید تقویت شود.

وی افزود: سینماگران ما باید به ژانری که آگاه کرده و به نوعی تاریخ را برای ما بازگو می کند بپردازند. نیاز است که در مورد جنایت استعمارگران فیلم ساخته شود نه تنها راجع به جنایات انگلیس بلکه در دنیا استعمارگرانی را داریم که به جهان سومی ها ظلم می کنند و شاهدیم که روز به روز بیشتر جنایت می کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: کلا در دنیا بهترین شکل و زبانی که می شود مسئله ای را ارئه داد از طریق زبان هنر است و رسانه تصویری و سینما به راحتی مطالب را انتقال می دهند. بهترین ابزاری که برای تاثیر گذاری بیشتر داریم سینما است و از طریق سینما می توانیم به بهترین شکل ممکن حرفمان را بیان کنیم.

ارسال نظرات