کارگاه آموزشی شورای حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات خوزستان

مرحله اول کارگاه آموزشی شورای حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات در دبیرستان خاتم الانبیا شهرستان اهواز برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۸۸۰۰۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مرحله اول کارگاه آموزشی شورای حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات در دبیرستان خاتم الانبیا شهرستان اهواز برگزار شد.

سرهنگ طرفی گفت به  دنبال برنامه ریزی و جلسات ستاد هماهنگی و پشتیبانی، کارگاه آموزشی شورای حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات  به منظور توانمند سازی و آشنا نمودن اعضای شورا حوزه های مقاومت به وظایف و ماموریت های محوله برگزار می شود.

وی افزود به علت کیفی سازی سازی این آموزش و نظر به گستردگی استان اجرای این کارگاه در سه منطقه جغرافیایی به ترتیب مرکز استان با محوریت شهرستان اهواز و با حضور ۱۰ ناحیه، جنوب شرق استان با حضور ۱۰  و با محوریت شهرستان رامهرمز و شمال استان با محوریت شهرستان دزفول برگزار خواهد شد .

مسئول بسیج مساجد و محلات استان خوزستان گفت در راستای برنامه ریزی قبلی اولین مرحله کارگاه آموزشی شورای حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات با حضور سردار جانشین محترم فرماندهی سپاه استان  و شورای فرماندهی استان در دبیرستان خاتم انبیا شهرستان اهواز برگزار شد .

سرهنگ طرفی افزود این کارگاه برابر سین ابلاغی و متون آموزشی رسیده از سازمان بسیج مساجد و محلات و به صورت تخصصی و نرم افزاری ( ویدئوپروژکتور  ) به فراگیران آموزش داده شد .

در ادامه اجرای کارگاه و تدریس متون آموزشی آزمون کتبی از فراگیران به عمل آمد .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات