در بازدید از طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام(ره) کوثر مطرح شد:

كارگاههاي كوچك زود بازده و مشاغل خانگی مددجویان حمایت می شوند

فرماندار کوثر گفت: این مدیریت با ارائه تسهیلات اشتغالزایی و خود کفایی با هدف راه اندازی مشاغل خانگی و کارگاههای کوچک زود بازده از مددجویان حمایت می کند.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۲۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، فرماندار کوثر در بازدید از طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومی، اقدام و عمل؛ بر توانمند سازی مددجویان تحت حمایت تاکید و طرح تکریم ارباب رجوع را گامی موثر و اساسی در رفع نیازهای محرومین دانست.

وی گفت: توسعه مشاغل خانگی و حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در راستای آموزش و ایجاد کارگاه های تولیدی می تواند نقش مهم و اساسی در ایجاد بازارهای کوچک و حمایت از مشاغل سنتی داشته باشد و از این رو باید کمیته امداد از مرحله آموزش تا فروش محصولات را در کنار این خانوده ها باشد تا اقتصاد خانوارها مستحکم شود.

مظلومی، مدیر کمیته امداد امام (ره) کوثر نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت های این مدیریت، به برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان و فرزندان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و افزود: پس از ارائه‌ی آموزش‌های لازم، به مددجویان تسهیلات اشتغال و خودکفایی پرداخت می‌شود تا آنان بتوانند شغل مورد نظر خود را ایجاد نمایند.

وی ارائه‌ی مشاوره،‌ نظارت بر طرح‌های اشتغال و بسترسازی بازار کار برای فروش محصولات مجریان طرح‌های خودکفایی را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و ادامه داد: چنین اقداماتی موجب پایداری طرح‌های اشتغال می‌شود که با نهایت دقت جهت دستیابی به اهداف مهم کمیته‌ی امداد صورت می‌پذیرد.

ارسال نظرات