سرپرست دانشگاه های پیام نور استان لرستان :

دانشجوی انقلابی استکبار ستیز است

سرپرست دانشگاه های پیام نور استان لرستان گفت : دانشجوی انقلابی استکبار ستیز است .
کد خبر: ۸۷۸۸۱۳۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان ،منوچر ططری سرپرست دانشگاه های پیام نور استان لرستان در ویژه برنامه روز دانشجو که در سالن همایشات مرکزتحصیلات تکمیلی خرم آباد برگزار شد اظهار داشت : گرامی میداریم یاد و خاطر شهیدان دانشجویی که با استکبار ستیزی و ظلم ستزی خون را فدا کردند .

وی افزود : برای تحقق ظهور حضرت (عج) شما دانشجویان باید زمینه سازی کنید و یکی ازمهترین این زمینه سازی ها مبارزه با انحرافات و کج روی ها و ریشه کن کردن ظلم و فساد است .

ططری به سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه ای اشاره کرد و گفت : ایشان از جوانان و اساتید این انتظار رادارندکه تولید علم کنند وبه استقبال مرز های دانش بروند.

وی تصریح کر د : پردیس دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد در جاده کمالوند بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه لرستان 90% کار آن انجام شده است و باهمت مسئولینی استانی در اوخر سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.

وی درخصوص اشتغال دانشجویان در ادامه گفت : مسئولین دانشگاه ها در تلاش برای دانشجویان هستند که دانشگاه ها ازطریق ایجاد شرکت های دانش بنیان و ایجاد کالید ها به کالاهای تجاری بتوانند زمینه   اشتغال را  برای دانشجویان فراهم کنند .

 
انتهای خبر /ز

ارسال نظرات