خبرهای داغ:
فرماندار اهر:

درس، تحقیق و پژوهش راه جلوگیری از نفوذ

فرماندار اهر در همایش روز دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، تنها راه برای جلوگیری از نفوذ و توطئه های دشمنان را یادگیری سه مولفه درس، تحقیق و پژوهش دانست.
کد خبر: ۸۷۸۸۱۷۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید محمد عابدی وجود سه مولفه درس، تحقیق و پژوهش در هر جامعه ای را موجب پیشرفت و ترقی خواند و تاکید کرد: اگر این سه مولفه به صورت درست در جامعه اجرا شود می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان را از بین ببرد.

وی، با اشاره به شعار سال(اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل)، افزود: اگر همه ایده ها و لختراع پژوهشگران و نخبگان جامعه به سمت عملیاتی شدن پیش برود، ما شاهد ترقی و پیشرفت در اقتصاد خوهیم بود و نیازی به واردات از جوامع خارجی نخواهیم داشت.

عابدی دانشجویان را قشر فعال و پژوهشگر جامعه عنوان و بیان کرد: باید پژوهشگران، نخبگان و به خصوص قشر دانشجو به اطلاعات و تکنولوژی های روز دنیا مسلط باشند تا بتوانند با آگاهی از علم روز دنیا نقش برجسته ای را در ارسال اطلاعات و ایده ها و تبدیل آنها به فرصت های اقتصادی در کشور انجام دهند.

فرماندار اهر تصریح کرد: با وجود بسیاری از پیشرفت های علمی و تکنولوژی در دنیا، پژوهشگران و نخبگان ما نیز باید بتوانند هم سو با دیگر جوامع پیشرفته دنیا که در یک لحظه ایده ها و نظرات علمی خود را به دنیا مخابره می کنند، بتوانند با علم به تکنولوژی روز، ایده ها و اختراعات خود را به همه جهان ارسال و زمینه پیشرفت و ترقی کشور را فراهم کنند.

در پایان این همایش از 12 نفر دانشجوی نمونه و برتر واحد اهر تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها