مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم؛

خروجی دانشگاه ها باید جوانی معتقد،بصیر و انقلابی باشد

سیدحامد مظلومی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم، با اشاره به بیانات رهبری در خصوص دانشجویان و دانشگاه ها، گفت: خروجی دانشگاه ها باید جوانی معتقد، بصیر و انقلابی باشد.
کد خبر: ۸۷۸۸۴۴۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرنگاران بسیج از هرمزگان، سیدحامد مظلومی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم، در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ۱۶آذرماه روز دانشجو، به جامعه دانشگاهی اظهار داشت: دانشگاهی که دانشجویانی آگاه به زمان، روشنگر و انقلابی را به جامعه تقدیم نماید،دانشگاه مدنظر اسلام است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم گفت: ۱۶ آذر نقطه عطف جنبش پاک دانشجویی است و به معنای حضور همه دانشجویان در عرصه های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی قلمداد می شود .

وی، ادامه داد: شهیدان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا با گذشت از ارزشمند ترین گوهر وجودی خود درس ایستادگی در مقابل ظلم را به همه ما آموختند و پرچم جنبش دانشجویی را در کشور به اهتزاز درآوردند و خالق این جنبش مقدس در کشور ما بودند.

مظلومی، افزود: جنبش دانشجویی یک حرکت مستمر و به هم پیوسته در جهت کسب استقلال کشور بوده و در حقیقت این چنین حرکت و خیزش ضد استکباری دانشجویی به عنوان نمادی از وطن دوستی مردم شریف ایران است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم اذعان نمود: ۱۶ آذر سندی از روح استکبار ستیزی ، استقلال خواهی، عدالت طلبی و آزادی خواهی فرزندان ایران است.

وی، ادامه داد:دانشجویان افرادی تاثیر گذاردر جامعه محسوب می شوند که بیداری و هوشیاری این قشر در همه عرصه های کشور راه گشا است.

سیدحامد مظلومی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی با عدالتخواهی و آرمانخواهی عجین است گفت:با توجه به آسیبهای فراروی حرکت های دانشجویی داشتن شناخت و بینش عمیق، آگاهی مناسب، نقد تحولات جامعه همراه با ارائه راهکار و تصمیم گیری آگاهانه و مبتنی بر واقعیت های جامعه ضروری است و تصمیمات بر مبنای تحقیق و پژوهش باشد تا شاهد یک سازندگی علمی، فکری و اخلاقی در کشور باشیم.

وی، با تشریح وقایع انتخابات آمریکا، راهپیمایی مردم آمریکا علیه نتایج انتخابات این کشور و اتخاذ تدابیر شدید امنیتی جهت ورود رئیس جمهور جدید به کاخ سفید را بیانگر سر آمدن حکومت لیبرال دموکراسی دانست و خاطر نشان کرد: این حکومت به پایان عمر خود رسیده و در حال سرازیر شدن به زباله دان تاریخ است.

مظلومی، بیانات رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در رابطه با خرد شدن استخوان های حکومت لیبرال دموکراسی را یادآور شد و تصریح کرد: پیش بینی امام راحل(ره) هم اکنون در حال وقوع است.

ارسال نظرات