وزیر اسبق اطلاعات در ساری:

بی توجهی به پروژه نفوذ تکرار سرنوشت اسلام دوران نبی مکرم است / 2.5 سال معطل برجام بی فرجام

مصلحی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از پروژه نفوذ به عنوان تهدیدی برای کشور نام می‌برند، افزود: در صورت غافل شدن آحاد جامعه از این تئوری رهبری، کشور ایران به سرنوشت امویان در دوران نبی مکرم اسلام مبتلا خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۵۱۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در یادواره شهدای کوی اندیشه ساری اظهار داشت: حضور در جلسات یادواره‌های شهدا نورانی و باصفا بوده و استان‌های مازندران و گلستان در برگزاری مراسمات پاسداشت ارزش‌های شهدا در کشور پیشتاز هستند.

وی افزود: جلسات یادواره‌های شهدا امتداد محرم و صفر بوده چراکه شهدا اسیر عشق و دلدادگی را طی کردند.

مصلحی با اشاره به اجتماع میلیونی ملت‌های مسلمان در اربعین امسال در کربلای معلی تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب با پاسداشت و حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت توانستیم این اجتماع به رخ جهانیان و استکبار بکشانیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در دو سال گذشته با همه رسانه‌های همسوی خود در صدد خدشه وارد کردن بر اجتماع اربعین حسینی بوده است، افزود: حضور میلیونی ملت‌های مسلمان در اربعین سالار شهیدان سبب شد تا اکنون در اروپا و آمریکا کتب معرفی امام حسین (ع ) قابل توجه انسان‌ها و جوامع آن کشورها قرار گیرد.

وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد با اشاره به اینکه تاثیرگذاری حرکت اربعین حسینی برای این است که اندیشمندان اروپایی و آمریکایی به فکر چرایی نهضت سالار شهیدان بیفتند، یادآور شد: مقوله " مقاومت " ملت‌های مسلمان در دنیا زبانزد شد و رژیم صهیونیستی را به ترس و وحشت از اسلام واداشته است.

وی با بیان اینکه راه شهدا رهرو و پیرو بوده و تمام شدنی نیست، افزود: شهدا شرح صدر بالایی دارند و در بزنگاههای زندگی انسان حاضر وناظر بر اعمال آنان هستند.

مصلحی با اشاره به اینکه شهدای امروز انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم متاثر از نهضت کربلای حسینی هستند، یادآور شد: باید رهرو واقعی راه شهیدان باشیم و از آنان درس بگیریم.

وزیر اطلاعات دولت نهم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر از واژه " نفوذ" به فراوانی استفاده کردند، گفت: گفتمان نبوی و علوی با پروژه نفوذ زمانی در دوران پیامبر خاتم تبدیل به گفتمان اموی شده بود.

وی با اشاره به اینکه منافقان کوردل در ایران اسلامی، 18 هزار مسلمان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیدند، تصریح کرد: متاسفانه اکنون به واسطه رسوخ پروژه نفوذ، عده ای با شنیدن واژه آمریکا و اروپا، آب در دهانشان می‌ریزد و سوسه شیطانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از پروژه نفوذ به عنوان تهدیدی برای کشور نام می‌برند، افزود: در صورت غافل شدن آحاد جامعه از این تئوری رهبری، کشور ایران به سرنوشت امویان در دوران نبی مکرم اسلام مبتلا خواهند شد.

مصلحی با اشاره به نقض برجام از سوی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، گفت: متاسفانه به دلیل برخی نظرات واهی عده‌ای از دولتی‌ها، کشور 2.5 سال معطل آنان شده بود.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته کنگره آمریکا، 81 مصوبه تحریم جدید علیه ایران صادر کرده است، افزود: در این مدت رهبری بارها به دولتمردان با فریاد گوشزد کردند که در مورد مذاکره عجله نکنید و به توان داخلی کشور روی آورید که متاسفانه این فریادها مورد توجه برخی از این آقایان نبوده است.

مصلحی با اشاره به اینکه 30 درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌هاست و باید کشور به توان داخلی اتکا کند، تصریح کرد: در شرایطی کشور تحریم را می‌گذراند که گمرکات کشور و کف خیابان‌ها از خودروهای خارجی پر شده، پس مردم از دولت می‌پرسند در شرایط تحریم و عدم رابطه با آمریکا این خودروهای خارجی از کجا آمده است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه ملت ایران آگاه و هوشیار باشد و فریب آمریکایی‌ها را نخورد، گفت: رژیم سرمایه‌داری آمریکا در آستانه فروپاشی بوده و باید به مدیریت و درایت به موقع مقام معظم رهبری در اداره کشور افتخار کنیم و شکرگذار باریتعالی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها