مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود:

ارایه آموزش های مختلف به روستاییان در قالب سایت های الگویی در شهرستان ایجرود

در سال زراعی گذشته بالغ بر 7 هزار نفرروز مرد روستایی و یک هزار و 500 نفرروز زن روستایی در شهرستان ایجرود آموزش های لازم را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۵۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود گفت: آموزش و آگاهی‌بخشی در هر حوزه ای زیربنای توسعه و پيشرفت محسوب شده و در بخش کشاورزی نیز اثرگذاری آن دسته از آموخته هایی که دارای قابليت اجرایی باشند، غیرقابل انکار است.

محمدباقر آقاجانلو تصریح کرد: آموزش ها و فنون ارایه شده به جامعه هدف در بخش کشاورزی با هدف افزایش کمی و کیفی توليدات و نهایتا ارتقای سطح درآمد و رفاه حال روستاییان و کشاورزان انجام می گیرد.

وی عنوان کرد: اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود در راستای تحقق رسالت ترویجی اقدام به برگزاری برنامه های آموزشی متعددی در قالب کلاس، کارگاه، بازدید، دوره مهارتی و جلسه توجیهی در سال زراعی 95 -94 کرده است.

آقاجانلو افزود: آموزش های فوق به صورت سایت های الگویی طراحی و اجرا شده است که در این زمینه شهرستان ایجرود رتبه نخست از لحاظ تعداد سایت ها و میزان آموزش های انجام شده به نسبت مساحت سطح زیر کشت شهرستان را در استان کسب کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: در سال زراعی گذشته بالغ بر 7 هزار نفرروز مرد روستایی و یک هزار و 500 نفرروز زن روستایی در شهرستان ایجرود آموزش های لازم را دریافت کرده و گواهی پایان دوره به آن ها اعطا شده است.

وی تصریح کرد: آموزش 10 هزار نفرروز مرد روستایی و 3 هزار نفر روز زن روستایی نیز در سال زراعی جدید در شهرستان ایجرود هدفگذاری شده است.

ارسال نظرات