بانوان کارآفرین زیرچتر حمایتی شهرک های صنعتی استان

شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از بانوان کارآفرین حمایت می کند.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۹۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در دیدار با فریبا رحمان پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت:بانوانی که در شهرک ها و خارج شهرک ها مشغول به کار هستند زیرچتر حمایتی خوشه ای قرار دارند.

سهراب بنام افزود: شرکت شهرک های صنعتی این آمادگی را دارد که با همکاری بانوان کارآفرین مجتمع تولیدی پوشاک با تمام امکانات ایجاد کند که این امر می تواند بستر مناسبی برای رونق صنعت تولید پوشاک در استان باشد.

وی با بیان اینکه بازار بسیار مناسبی در بخش پوشاک صنعتی و بوتیکی وجود دارد و نباید تولید کنندگان پوشاک همه توان خود را در تولید پوشاک مدارس صرف کنند گفت: البته باید در پوشاک مدارس هم نوآوری داشته باشیم زیرا اولیای دانش آموزان به دنبال بهترین لباس هستند و به همین دلیل دولت تسهیلاتی برای واحدهایی که 60 درصد پیشرفت داشتند قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی این آمادگی را دارد تا در حوزه سرمایه گذاری های اقتصادی زمینه های لازم برای رشد و بالندگی نهاد خانواده و به ویژه بانوان در معرض آسیب های اجتماعی و فرهنگی را ایجاد کند.

بنام همچنین با اشاره به ایجاد بازارچه ویژه بانوان ادامه داد: اولین اقدام شناسایی مخاطبان بازارچه و تشکیل کارگروه تخصصی با حضور دستگاه های متولی و سپس برنامه ریزی های لازم برای ایجاد بازارچه بانوان درسطح استان با حمایت صندوق کارآفرینی امید و اختصاص منابع ارزان قیمت است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص ایجاد دفاتر کار مجازی و معرفی محصولات تولیدی استان در سطح کشور گفت: تاکنون 39 دفتر کار مجازی در سامانه کشوری www.sme.ir  ایجاد شده است که 65 محصول تولیدی در استان در سطح ملی به صورت مجازی معرفی شده که این ظرفیت مناسبی برای بانوان کارآفرین است .

ارسال نظرات