فرماندار کوهدشت:

بیش از 50درصد طلاق ها ناشی از آثار مخرب اعتیاد به مواد مخدر می باشد

فرماندار کوهدشت گفت: بیش از 50درصد طلاق ها ناشی از آثار مخرب اعتیاد به مواد مخدر می باشد که باید آسیب های اجتماعی را باید جدی گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۰۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، به نقل ازروابط عمومی فرمانداری کوهدشت نور محمد فردی بیرانوند در حاشیه بازدید از مرکز توان بخشی این شهرستان اظهارداشت: یکی از اولویت های کاری وزارت کشور مهار آسیب های اجتماعی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است

فرماندار کوهدشت ضمن اینکه باید آسیب های اجتماعی را باید جدی گرفت افزود: امروز جوانان و حتی نوجوانان بیشتر در معرض خطر اعتیاد قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد : پیشگیری یکی از عوامل موثر در امر برخورد با اعتیاد می باشد. ما درحوزه سیاستگزاری غنی هستیم اما در حوزه اجرا آموزش ها باید فراگیر شود.

فردی بیراند با اشاره به وجود 11میلیون جوان مجرد و حدود 5 میلیون زن مطلقه از مشکلات اساسی جامعه عنوان کرد و گفت : باید دستگاه های فرهنگی و مردم زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند و این امر شدنی است.

وی تصریح کرد: بیش از 50درصد طلاق ها ناشی از آثار مخرب اعتیاد به مواد مخدر می باشد. و بیش از 57درصد سرقت های جزئی ناشی از آثار و عواقب اعتیاد به مواد مخدر می باشد.

لازم به ذکر است فردی بیرانوند بعد از این بازدید عملکرد اداره بهزیستی شهرستان کوهدشت را مثبت ارزیابی کرد و از زحمات مدیر و کارکنان این اداره تشکر نمود.

 
 انتهای خبر/ز
 
ارسال نظرات