یوسف شاپیرا

پوسته ی ترک خورده ی دفاع رژیم صهیونیستی

«یوسف شاپیرا» بازرس رژیم صهیونیستی در گزارش جدید خود عدم آمادگی برای مقابله با تهدیدات موشکی و هم چنین وجود حفره های بزرگ امنیتی در شرایط اضطراری هشدار داده است
کد خبر: ۸۷۸۹۱۳۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
به گزارش سرویس بین الملل بسیج خبرگزاری بسیج وبگاه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نوشت : «یوسف شاپیرا» قاضی بازنشسته رژیم صهیونیستی که اکنون به عنوان بازرس و ناظر در این رژیم فعالیت می کند روز گذشته (سه شنبه) گزارشی در زمینه آمادگی برای مقابله با  تهدیدات موشکی منتشر کرد.

در این گزارش شاپیرا به "حفره های بزرگ امنیتی در بخش مقابله فیزیکی اشاره کرده است"، وی همچنین در مورد تخلیه شهرک نشینان صهیونیست در زمان  حملات موشکی نیز هشدار داده است.
 
  طبق گزارش شاپیرا، همچنین  تقسیم بندی وظایف میان وزارت خانه ها در زمان اضطرار صورت نگرفته است. همچنین کمبود همکاری میان شورای امنیت «ملی» رژیم صهیونیستی و وزارت جنگ این رژیم، بر روی آمادگی صهیونیست ها در شرایط اضطراری تاثیر گذاشته است.
  وی در خلاصه این گزارش هشدار داده است، حفره های بزرگ ایمنی و امنیتی  در زمینه آماده سازی هایض فیزیکی از جمله پناهگاه، سیستم های هشدار دهنده و تخلیه شهرک نشینان صهیونیست وجود دارد و این حفره ها در مناطق شمالی اراضی اشغالی که در صورت وقوع جنگ انتظار می رود به شدت زیر آتش قرار بگیرد بسیار بزرگتر هستند.
ارسال نظرات