خبرهای داغ:
واقف خیراندیش:

کمک به جبهه‌ مقاومت از ضروریات فعلی است

واقف خیراندیشی که برای نخستین بار در اقدامی خیرانه، موقوفاتی را در راستای کمک به جبهه‌ مقاومت به ثبت رساند، کمک به جبهه‌ مقاومت را از ضروریات فعلی خواند.
کد خبر: ۸۷۸۹۲۲۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

موسی سلطانی‌آذر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با بیان اینکه خواستار رسانه‌ای شدن این موضوع نبودم، افزود: در راستای ترویج این فرهنگ غنی در جامعه و اینکه دیگران نیز دنباله‌روی چنین کارهایی باشند در جهت رسانه‌ای شدن این موضوع راضی شدم.

وی با تاکید به اینکه وقف بهترین نوع بخشش اموال است، اظهار داشت: به نیت کمک و حمایت از مدافعان حرم این هدیه‌ ناقابل را که شامل زمینی به متراژ سه هزار و 500 متر مربع واقع در هریس است به همراه مواردی دیگری، وقف کرده و امیدوارم که در این راستا خیران نیز وارد عمل شده و کمک کنند.

سلطانی‌آذر بیان داشت: اگر مدافعان حرم نبودند و در سوریه و عراق به دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) نمی‌ایستادند، چه بسا امروز باید در داخل مرزهای کشورمان به جنگ با تکفیری‌ها پرداخته و از ناموس و کشورمان دفاع می‌کردیم.

این واقف خیراندیش خاطرنشان کرد: ما همواره مدیون جان‌نثاری‌ها و از خودگذشتگی‌های این مدافعان هستیم و این کمک بنده نیز در مقابل خدمات و دفاع آن ها در حقیقت بسیار کم است، باید قدردان ایثار این مدافعان باشیم و در جهت کمک به این جبهه از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

این واقف که دبیر بازنشسته‌ 61 ساله است، تاکید کرد: شکرگزار هستم که اگر توفیق حضور در این جبهه را ندارم، ولی حداقل قلب من با این مدافعان و مجاهدان همراه است، چراکه با توجه به اینکه امپریالیسم و دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند که جنگ را وارد کشور ما بکنند، این مدافعان از مرزهای کشورمان دفاع کرده و دشمنان را مایوس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بنده بسیار مشتاق حضور در جبهه‌ مقاومت بوده و حتی سال گذشته نیز در این راستا اقدام به ثبت‌نام کرده‌ام، تشریح کرد: متاسفانه توفیق نشده که در این جبهه حضور داشته باشم ولی هر آنچه که در توان داشته باشم در این راستا کمک خواهم کرد.

سلطانی‌آذر توصیه کرد: مردم تلاش کنند که از جایگاه و ارزش وقف در جامعه آگاه شوند، چراکه پرونده‌ اعمال واقف حتی پس از مرگ و ترک دنیا نیز باز می‌مانند و آثار و برکات زیادی را برای واقف به همراه خواهد داشت.

وی در جهت کمک به جبهه‌ی مقاومت، از مردم خواست: در راستای کمک به جبهه مقاومت و مدافعان حرم پیشقدم شوند، چراکه اگر هر خانواده یک پتو برای جبهه‌ مقاومت هدیه کند، مدافعان نیز در سرمای جنگ می‌توانند از این موارد استفاده کرده و از حریم اهل بیت(ع) دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها