یکروز مانده به آغاز رزمایش؛

استقرار گردان های الی بیت المقدس شرق هرمزگان در منطقه رزمایش قلعه قاضی+عکس

گردان های الی بیت المقدس شرق هرمزگان یک روز مانده به آغاز رزمایش مدافع حرم در منطقه رزمایش استقرار یافتند.
کد خبر: ۸۷۸۹۲۴۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
حبیب الله سهرابی فرمانده محور شهید قلی پور شرق هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بسیج از میناب،اعزامی به منطقه رزمایش گفت: رزمایش گردان های الی بیت المقدس در سه محورعملیاتی با هدف ایجاد تحرک و نشاط و آمادگی دفاعی و رزمی نیروهای شرکت کننده در رزمایش در منطقه قلعه قاضی بندرعباس برگزار می شود.

وی از آغاز رزمایش گردان های بیت المقدس تحت عنوان رزمایش مدافع حرم در روزهای 18 و 19 آذر ماه با با حضور مسئولین کشوری لشگری و استانی به مدت 2 روز برگزار می شود.

فرمانده محور شهید قلی پور شرق هرمزگان اظهار داشت: اجرای صبحکاه مشترک، تمرینات امداد نجات و مردم یاری در مقابل بلاهای طبیعی و غیر طبیعی ، آمادگی جهت پدافند غیرعامل دورا دور و تاکیتیک های نظامی در این رزمایش به نمایش گذاشته می شود.

سرهنگ سهرابی این رزمایش را میدان سنجش و آمادگی نیروهای بسیجی در مقابل هرگونه تهدیدهای احتمالی دشمن و آشنایی نیروها با رزمایش های جدید دانست و گفت: تمرینات غیر اغتشاش ، امداد و نجات ، راهپیمایی و  رزماش شبانه نیز از جمله برنامه های مهمی است که به نمایش گذاشته می شود.

وی از دیگر اهداف این رزمایش را حفظ انسجام گردان های الی بیت المقدس دانست و افزود: ایجاد آمادگی تخصصی و ارتقای توان رزمی و افزایش کارآمدی گردان ها جزء اولویت می باشد.

فرمانده محور شهید قلی پور شرق هرمزگان یادآور شد: در جهت مقابله با نقشه های دشمن، بسیج و سپاه با اقتدار خود لرزه بر اندام دشمن انداخته و روز به روز بر این اقتدار افزون تر می شود.

ارسال نظرات