خبرهای داغ:
با کاپیتانی محمدرضا اخباری؛

تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران را شکست داد

از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 16:20 امروز، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران میهمان استقلال این کلانشهر بود که در پایان 2 بر 1 این تیم را شکست داد.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۱۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، تراکتورسازان در شرایطی به مصاف استقلال تهران رفته بودند که با حضور پرشور و پرشمار طرفداران خود در خانه حریف، احساس یک تیم میهمان را نداشتند.

استقلال تهران نیز برای رسیدن به تیم های بالایی جدول تلاش داشت با برد در این بازی، فاصله خود را با تیم های صدر جدولی کاهش دهد.

بازی از سوی دو تیم پایاپای آغاز شد ولی اشتباه محمدرضا اخباری(دروازه بان تراکتورسازی) در دقیقه 6 بازی که توپ را دو دستی به کاوه رضایی تقدیم کرد، موجب شد دروازه تراکتورسازی باز شود.

در ادامه این شاگردان امیر قلعه نویی بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی حملات پر شمار بازیکنان این تیم با بی دقتی مهاجمانشان راهی به دروازه باز نکرد تا نیمه نخست با نتیجه 1 بر صفر به سود استقلال به پایان برسد.

نیمه دوم نیز از سوی بازیکنان تراکتورسازی هجومی آغاز شد.

در دقیقه 56 بازی، این فرزاد حاتمی بود که روی کرنر ارسالی سروش رفیعی با ضربه سر دروازه را گشود تا نتیجه به تساوی 1 بر 1 کشیده شود.

در دقیقه 68 باز این فرزاد حاتمی بود که روی اشتباه مدافعان استقلال تهران در آفساید گیری و پاس ابراهیمی برای دومین بار دروازه رحتمی را گشود تا نتیجه 2 بر 1 به سود تراکتورسازی شود.

در ادامه بازی این شاگردان علیرضا منصوریان در تیم استقلال بودند که برای جران گل خورده به حملات خود افزودند ولی هیچکدام از این حملات به گل منتهی نشد تا تراکتورسازی 2 بر 1 برنده بازی شود.

تراکتورسازی تبریز با کسب سه امتیاز این بازی، 27 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس تهران به طور موقت به صدر جدول رسید.

استقلال تهران نیز با 18 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها