فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر؛

کشف ۲۳ تن برنج قاچاق در اشکذر

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر افزود: ماموران پليس در بازرسی از خودرو؛ 23 تن برنج خارجی كه فاقد هرگونه مجوز قانونی بود كشف و 2 متهم را دستگير كردند.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۹۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی دانگ فنگ مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ حسین ثقفی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو؛ ۲۳ تن برنج خارجی که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بیش از ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهمان که قصد انتقال این محموله برنج قاچاق از شرق کشور به استان البرز را داشتند به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز به شهروندان توصیه کرد؛ در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش و نگهداری کالای قاچاق توسط افراد سودجو مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

ارسال نظرات