خبرهای داغ:

امنیت َپایدار جمهوری اسلامی مرهون شهداست

به گزارش بسیج از اندیمشک ، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در یادواره اولین شهید مدافع حرم اندیمشک گفت: امنیت پایدار جمهوری اسلامی مرهون شهداست
کد خبر: ۸۷۸۹۵۱۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
، علاءالدین بروجردی در یادواره شهید حبیب رحیمی منش که در حسینیه ابوالفضل کوی  لور برگزار شد گفت:امروز امنیت پایدار جمهوری اسلامی نشان دهنده اقتدار، عزت و شجاعت، ملت و شهداست که با ولایتمداری مردم رقم خورده است.

وی در ادامه با اشاره به سیاست های خصمانه دولت آمریکا در برابر جمهوری اسلامی و مردم ایران اسلامی گفت: آمریکا در طول تاریخ جنایت های بسیار زیاد و متفاتی را بر علیه ملت های آزاده بخصوص ایران مرتکب شده است.

علاءالدین بروجردی در ادامه با اشاره به جنایت های متفاوت آمریکایی ها و کودتای ۲۸ مرداد افزود: هزاران مزدور و مستشار آمریکایی در دوران ستمشاهی جنایات مختلفی را مرتکب شده اند که نباید آنها را فراموش کرد.

وی گفت: امروز این مدافعین حرم و همچنین شهدای مدافع حرم نشان دهنده قدرت و عزم جمهوری اسلامی در دفاع از اسلام، اهل البیت (ع) و ارزشهای والای انسانی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:  ما با هیچ کشورب سر جنگ نداریم اما توان دفاعی ما آن‌قدر بالا و بی‌نظیر است که هیچ کشوری جرأت حمله به ما را ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحریم های متفاوت آمریکا و دیگر کشورهای غربی گفت: امروز هم به نوعی درگیر جنگ تحمیلی اقتصادی هستیم و در بخش اقتصادی مشکلاتی داریم،هزینه پرداخت می کنیم .

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود:  با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی مدافعین حرم و شهدای مدافع حرم نشاندهنده ، غیرت دینی آنان است، افزود: این غیرتمندی اجازه هیچگونه توطئه و عملی کردن تهدیدها را نمی دهد .

علاءالدین بروجردی در بخش دیگری با اشاره به خیل عظیم مدافعین حرم تصریح کرد: امروز مدافعین حرم با عزت و اقتدار برای دفاع از حریم اهل البیت(ع) جانفشانی کرده و به عنوان الگوهای برتر عرصه ایثار و شهادت، فرهنگ مقاومت را به دیگر کشورهای مظلوم صادر کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها