امام جمعه موقت نیر:

نمایندگان استان طرح کاهش بهای گاز اردبیل را پیگیری کنند

امام جمعه موقت نیر گفت: نمایندگان مجلس در استان با دولتمردان درباره کاهش بهای گاز مصرفی استان رای زنی کنند.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۲۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، نمازجمعه این هفته شهرستان نیر به امامت حجت الاسلام دوستعلی ربانی امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.

امام جمعه موقت نیر گفت: در استان اردبیل در نیمی از سال سرما و یخبندان وجود دارد که این امر علاوه بر اختلال در زندگی روزمره مردم منطقه موجب بالا رفتن مصرف گاز می شود اما متاسفانه پرداخت هزینه سنگین گازبها برای بسیاری از مردم منطقه دشوار می باشد و انتظار می رود نمایندگان مجلس در استان با دولتمردان درباره کاهش بهای گاز مصرفی استان رای زنی کنند تا با توجه به نزدیکی فصل زمستان باری از مشکات مردم برداشته شود.

حجت الاسلام دوستعلی ربانی افزود: دز ماه های اخیر شاهد افزایشض بهای گاز، برف و آب هستیم که این موارد در مناطق محروم مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

وی افزود: دولت می تواند با برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و حقوق نجومی بگیرها بخش کوچکی از این بیت المال را برای مناطق محروم هزینه کند.

امام جمعه موقت نیر افزود: دولتمردان باید باید فضا را برای غارتگران بیت‌المال ناامن کند و قاطعانه با آنان برخورد نمایند تا دست تطاول عده‌ای اندک بر بیت‌المال کوتاه شود تا دیگر شاهد اختلاس های میلیاردی در کشور نباشیم و سرمایه های کلان کشور صرف فقرا و نیازمندان جامعه شود.

وی با تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج)، اظهار داشت: روز نهم ربیع الاول،سالروز شروع امامت منجی عالم بشریت، موعود انبیاء، پایان بخش طومار حاکمیت طاغوت و برقرار کننده حکومت عدل الهی در سرتاسر زمین است.

حجت الاسلام ربانی با بیان اینکه ما در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم، افزود:باید مسلمانان جهان با یکدیگر متحد شوند و وحدت داشته باشند که در این صورت شاهد وضعیت کنونی عراق، سوریه ، یمن و .. نخواهیم بود اما این وحدت محور می‌خواهد و قطعا محورش ولایت است.

ارسال نظرات