سردار شعبانی:

زمین گیر کردن دشمن هنر جمهوری اسلامی است

سردار شعبانی معاون عملیات قرارگاه ثارالله(ع) گفت:امروز همه کشورهای منطقه درگیر ناامنی و ترور هستند اما ما به لطف تدابیر رهبر معظم انقلاب تهدید را از مرزهای مان دور کرده ایم
کد خبر: ۸۷۸۹۵۴۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ هشتمین یادواره شهدای مخابرات سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با عنوان قاصدان آسمانی امشب با سخنرانی سردار «ناصر شعبانی» معاون عملیات قرارگاه ثارالله و حضور جمعی از خانواده‌ معزز شهدا در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

سردار شعبانی ضمن گرامیداشت یاد 250 شهید مخابرات با بیان اینکه شهادت یک انتخاب است، اظهار داشت: عالمی فرمود «حضرت جبرئیل اولین مخابراتچی عالم بوده است که از سوی خداوند حامل وحی برای پیامبر اسلام(ص) بوده است.» با وجود این مسأله می‌توان گفت شأن شهدای مخابرات شأن بالایی است.

وی در ادامه شهادت را امری انتخابی دانست که بهترین ها در این مسیر برگزیده می شوند و این راه را با دید باز انتخاب می کنند و افزود: شهدا نسبت به اعمال ما در روز قیامت شافی و یا شاکی هستند. ما کوچه و خیابان‌های مان را با اسم شهدا نامگذاری می‌کنیم تا مسیر زندگی را بیاموزیم اما در بعضی از مواقع عکس سیره شهدا عمل کرده و مسیر را گم می‌کنیم .

سردار شعبانی تصریح کرد: امروز همه کشورهای منطقه درگیر ناامنی و ترور هستند اما ما به لطف تدابیر رهبر معظم انقلاب تهدید را از مرزهای مان دور کرده ایم و دشمن را در مرزهای خودشان زمین‌گیر کرده‌ایم که این از هنرهای جمهوری اسلامی است .

وی با بیان اینکه شهدا جزو بهترین انسان ها بودند پس باید بهترین گرامیداشت ها و یادواره ها را برای پاسداشت مقام و مجاهدت آنها برگزار کنیم خاطر نشان کرد : کشور ما به لطف شهدا به بلوغ امنیتی رسیده است و آمریکا و دشمنان اسلام شاهد این پیشرفت هستند.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تأکید کرد: تا دیروز دشمن در جنگ خانه های ما را بر سرما خراب می کرد اما امروز بنا دارد شریعت و باورهای دینی ما را خصوصاّ در فضای مجازی ویران کند که باید در این خصوص هوشیار باشیم.


ارسال نظرات