امام جمعه پارس آباد مغان:

وضعیت ورزش پارس آباد نابسمان است

امام جمعه پارس آباد با اشاره به بی توجهی اداره ورزش و جوانان به مشكلات حوزه ورزش اين شهرستان گفت: اوضاع ورزش در پارس آباد نابسامان است.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۷۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه پارس آباد اظهار داشت: بهترین زاد و توشه برای همه ما رعايت تقواي الهي است كه موجب آرامش انسان مي شود.

وی به سالروز امامت و ولایت امام مهدی (عج) اشاره کرد و منتظران آنحضرت را افضل ترین امت زمان دانست و گفت: خواندن دعای عهد در روز از ویژگی های منتظران امام زمان (عج) است و در اين ارتباط هرچه ارتباط خود را با خدا و پیامبر(ص) و ائمه(ع) نزدیک‌تر کنیم، بیشتر از گزند گناهان مصون میمانیم.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به 12 ربیع‌الاول میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت بیان داشت: با توجه به اينكه اهل سنت 12 ربيع الاول و شيعيان 17 ربيع الاول را سالروز ميلاد پيامبر مي دانند لذا براي اينكه اختلافي بين آنان بوجود نيايد از 12 تا 17 ربيع الاول به عنوان هفته وحدت از سوي امام راحل (ره) نامگذاري شد.

رشادي از سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی یاد و تصریح کرد: اين شورا در 19 آذر ماه سال 63 به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد و اعتقادات فرهنگي كه قبل از انقلاب به آن ارزشي داده نمي شد و برگرفته از فرهنگ استعماري، دنيوي و بي جاهليتي بود، برچيده و فرهنگ ارزشهاي انساني در جامعه حاكم شد.

وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز، به پیام مقام معظم رهبری برای اجلاس سراسری نماز اشاره و تصریح کرد: معظم له در این پیام فرمودند همگی باید همت بگماریم که نماز را در جایگاه شایسته خود بشناسیم و باید هرکس در هر جایگاهی در جامعه قرار دارد، وظیفه خود را نسبت به نماز انجام دهد.

خطيب جمعه پارس آباد به آزادسازي شهر حلب اشاره و با بيان اينكه تروريستها نفس هاي آخر خود را در اين منطقه مي كشند، بيان كرد: به امید خدا، با آزادی شهر حلب قدرت اسلام را به غرب و استکبار جهانی نشان خواهيم داد.

رشادي با اشاره به سخنان اخیر نخست وزیر انگليس در نشست شورای همکاری‌های خلیج فارس،‌ گفت: سخنان و مواضع ضدایرانی نخست وزیر انگلیس در اين نشست گواهی بر اختلاف افکنی عليه ايران و جامعه اسلامی است.

وي در ادامه بر وحدت و همدلی در بین اعضای شورای شهر و شهرداری برای رفع مشکلات شهر تاکیدکرد و گفت: این هماهنگی‌ها موجبات توسعه و پیشرفت شهر را در تمام حوزه‌ها فراهم می‌کند.

امام جمعه پارس آباد همچنين از خبر مسرت بخش اتمام فرودگاه شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود: در اين راستا تنها مذاكره با ایرلاین ها براي برقراري مجدد پروازهاي اين فرودگاه مانده كه از نماينده مردم شهرستانهاي پارس آباد و بيله سوار در مجلس، فرماندار و مسوولان استاني درخواست داريم در اين زمينه اقدام جدي كنند.

رشادي همچنين از بی توجهی اداره ورزش و جوانان به مشكلات حوزه ورزش در پارس آباد انتقاد كرد و اوضاع ورزش در اين شهرستان را نابسامان برشمرد و گفت: متاسفانه مسئولین ورزش شهرستان، به مشکلات ورزشکاران توجهي ندارند و در حالي كه قهرمانان كشوري و تيم هاي ورزشي با استعدادي در اين منطقه وجود دارد كه نياز به حمايت مالي دارند تا در ميادين خوش بدرخشند.

وي خاطرنشان كرد: در همين شهرستان پارس آباد تيم هاي مطرح ورزشي هستند كه هزينه رفتن به مسابقات استاني و كشوري را ندارند كه انتظار مي رود مسوولان از ورزش اين منطقه حمایت جدي كنند.

ارسال نظرات