امام جمعه اصلاندوز:

انتظار فرج از وظایف منتظران امام زمان(عج) است

امام جمعه اصلاندوز با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان(عج) گفت:از مهمترین وظایف منتظران حضرت امام زمان(عج)،تمسک به ولایت اهل بیت(ع) و انتظار فرج است.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۸۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب در این پیام فرمودند:سلامت معنوی هر فرد وابسته به نماز است و صراط مستقیم و حیات طیبه‌ هر جامعه نیز تنها با اقامه‌ی نماز در آن تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در اسلام و قرآن ،نماز را يكی از فرائض دينی و انجام آن در تمامی شرايط را واجب دانست و افزود: به همين منظور، بايد جايگاه نماز، به ويژه اقامه نماز جماعت، براي مردم تبيين شود.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول به شخصیت حضرت امام زمان(عج) در قرآن و وظیفه مردم نسبت به امام عصر اشاره کرد و گفت:تمسک به ولایت اهل بیت(ع)،دعا،شناخت صفات و سیر اخلاقی امام عصر،عشق و علاقه به امام ،علاقمند کردن دیگران به امام ،انتظار فرج،داشتن رفتار و کردار امامی،صدقه دادن و اجتناب از حرام و رعایت حجاب و عفاف از وظایف های منتظران امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام اسدزاده با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان(عج) افزود:کسی که می خواهد ظهور امام را درک کند باید آمادگی داشته باشد، از حرام و کذب و دروغ دور باشد و تمام حسنات و اخلاقیات خود امامی باشد.

وی همچنین با تبریک آغاز هفته وحدت به عوامل ایجاد وحدت در بین مسلمان اشاره کرد و گفت:در موقعیتی که استکبار بدنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان و کشتار مظلومانه شیعیان و مسلمان جهان است، وحدت بین مسلمین یک ضرورت قطعی است.

روز جهانی حقوق بشر ،روز پژوهش و تجلیل از شهید تندگویان از دیگر عناوین خطبه های امام جمعه اصلاندوز بشمار رفتند.

همچنین مراسم شعف خوانی بمناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان(عج) در بین الصلاتین نماز جمعه اصلاندوز برگزار شد.

ارسال نظرات