رئیس دانشگاه باقر العلوم:

مسئولین عزت را با ذلت مبادله نکنند

خواسته‌های شهدا است افرادی را در کشور انتخاب نکنیم و بر مسئولیت نگماریم که موجب ذلت این کشور باشند و لازم است که از انتخاب افراد ناشایست در اتخابات بعدی پرهیز کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۹۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام شمس‌الله مریجی در بیست و هشتمین یادواره شهدای روستای کاردگرمحله فریدونکنار اظهار کرد: بی‌شک یکی از گروه‌هایی که حق زیادی بر گردن ما دارند شهدا هستند پس لازم است یاد و خاطره آن‌ها در تمامی مکان‌ها و زمان‌ها زنده نگه داشته شود.
وی با اشاره به اینکه برای شناخت بهتر شهدا باید به تاریخ‌های گذشته برگردیم خاطرنشان کرد: غرب برای جنگ بیهوده خود که حدود ۶۰ میلیون کشته و ۳۰ میلیون معلول در طی ۴ ساله داد و هیچ نتیجه‌ای به غیر از زیاده خواهی و درندگی نداشت دو واحد جامعه شناسی جنگ در دانشگاه‌ها گذاشته است.
رئیس دانشگاه باقرالعلوم تصرح کرد: لازم است که ما نسبت به دفاع مقدس که به یقین دفاع از ارزش‌های الهی و دینی بوده و ۸ سال به طول انجامیده است بیشتر شناخت پیدا کنیم.
مریجی گفت: امروز به برکت شهدا و امام و رهبری، کشور ایران چنان عزتی پیدا کرده که وقتی رئیس‌جمهور آمریکا که به عنوان یکی از قدرت‌های جهان محسوب می‌شود به رهبری ایران نامه مینویسد، رهبری حتی در شان خود نمی‌بیند تا پاسخ نامه او را بدهد.
وی با اشاره به اینکه البته مشکلاتی در کشور داریم که باید به آن رسیدگی شود گفت: لازمه هر آسانی سختی است و هر فردی میخواهد به قله برسد باید سختی‌هایی را تحمل کند.
رئیس دانشگاه باقرالعلوم با بیان اینکه اهمیت سخنان رهبری آنچنان زیاد است که به صورت لحظه‌ای برای سران دنیا پخش و ترجمه می‌شود گفت: وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید سال‌ها برنامه ریزی ما علیه ایران با یک سخن رهبری این کشور از بین می‌رود.
مریجی با اشاره به اینکه کسی نباید حق شهدا را از بین ببرد گفت: تمامی شهدای ما با آگاهی در این راه قدم نهادند و یکی از خواسته‌های شهدا این است که افرادی را در کشور انتخاب نکنیم و بر مسئولیت نگماریم که موجب ذلت این کشور باشند و لازم است که از انتخاب افراد ناشایست در اتخابات بعدی پرهیز کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها