پاره ای از وصیت نامه شهید سردار شیری؛

برای سردار گریه نکنید

در این بخش از "با شهدای کوثر" به وصیت نامه و پاره ای از زندگی نامه شهید سردار شیری، شهید سرافراز شهر گیوی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۹۰۲۴۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، یک ماه مانده بود که خدمت سربازی ســـــــردار تمام شود پدر وی گوسفندی خرید تا جلوی پای پســرش قربانی کند اما سردار در ماه آخر خدمتش به شهادت نائل آمد و پدر وی آن گوسفند را جلوی جنازه پسرش قربانی کرد، تا نشان دهد که بخاطر شهادت فرزندش افتخار می کند.

شهید سردار شیری در اوایل سال 1362 از طرف سپاه پاسداران به خدمت مقدس سربازی اعزام شد، ایشان درحین خدمت یک بار مجروح شد که البته مجروحیت خود را از خانواده اش پنهان کــرد تا مبادا آنها را ناراحت کند.

وی دردوازدهمین روز از اسفندماه سال 1364 در حین عملیات والفجر 8 در منطقه فاو هم مــــرزاروند رود(خاک عراق) بر اثر اصابت ترکش به بدن به شهادت نائل آمدند.

وصیت نامه شهید

مادر جان برای سردار گریه نکنید سردار شما یک سردار بود و همانند سرورش امام حسین(ع) حماسه آفرید و با کمال شجاعت افتخار کنید که فرزندی را در راه اسلام و قرآن و میهن اسلامی تقدیم کرده اید، من راه عشق را یافتم و بسوی کربلا پر کشیدم و به جهان ابدیت خواهم پیوست. ای امام خمینی، شما کیستی که در سرزمین ایران درخشیدن گرفتی و زمانه را با تمام شجاعت در مقابل خود تسلیم نمودی و از مرز جسمها گذشته و به روح و روان بشر ورود کرده و قلبها را تسخیر نموده و دلها را مسرور خود ساخته و حاکم بر عواطف و احساسات میلیونها مردم آزادی طلب شدی شما هستید که منبع الهام میشوی و در برابر هر ستم، ستم شکن میسازی و به جانها شجاعت و شهامت می بخشی و به بازوها نیرو می بخشی تا پیکر ستم را در هم بکوبند.

زندگی نامه کامل شهید سردار شیری


برای سردار گریه نکنید
برای سردار گریه نکنید
برای سردار گریه نکنید
برای سردار گریه نکنید
برای سردار گریه نکنید
برای سردار گریه نکنید
برای سردار گریه نکنید

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار