خبرهای داغ:
با هدف حمایت از بیماران صعب العلاج؛

نمایشگاه «بوی مهربانی رنگ» در هلال احمر آذربایجان شرقی گشایش یافت

به منظور حمایت از بیماران صعب العلاج، نمایشگاه جمعی نقاشی گروه هنری کیمیا و آثار استاد مدبری با موضوع «بوی مهربانی رنگ» در محل کتابخانه شهدای گمنام جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی برپا شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۰۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: هنر متعهد هنری است که در خدمت بشریت بودهو در پرورش اخلاق بشر نقش آفرینی کرده و قافله بشریت را به سوی قله کمال رهنمون سازد امروز جای بسی خرسندی است که هنرمندان ما با الهام از قرآن و سیره انبیا و اولیا الهی هنر خود را در راستای خدمت به بندگان خدا بکار می بندند .

سعید کنعانی ادامه داد: نقاشان، شاعران، خوشنویسان و نویسندگان و در یک کلام فعالان عرصه لوح و قلمبلحاظ داشتن روحیه ظریف و لطیف در مقابل درد های اجتماعی متحول و منقلب شده و به زبان هنر خویش با دردمندان همدردی می کنند و تابلوهای زیبایی از همدردی با دردمندان می آفرینند.

وی افزود: امروز در راستای وظیفه تاریخی و اخلاقی خویش و بر اساس رسالت هلال احمر یعنی تسکین آلام دردمندان، هنرمندان و اساتید اقدام به برپایی نمایشگاهی با عنوان «بوی مهربانی رنگ» کرده اند و آمده اند تا بگویند رنگ ها هم می توانند بوی مهربانی بدهند، آمده اند بگویند با قلم موی نقاشی هم می توان مرهمی بر دردهای همنوعان نهاد.

کنعانی بیان کرد: در این نمایشگاه 50 اثر نقاشی با موضوع «بوی مهربانی رنگ» از آثار استاد مدبری از اساتید برجسته حوزه نقاشیو گروه هنری کیمیا در محل کتابخانه جمعیت هلال احمر استان واقع در تبریز – چهارراه آبرسانبه نمایش گذاشته شده و به مدت یک هفته از 20 آذر تا 27 آذر هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 پذیرای علاقه مندان می باشد .

وی ادامه داد: 50 درصد از عواید حاصل از فروش تابلوهای نقاشی به نفعبیماران صعب العلاج صرف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها